تور آلمان: موزه خروپف در آلمان!

به گزارش شهر سرگرمی، موزه خروپف در آلمان

صدای خروپف از آن مشکلاتی است که می تواند آدم را حسابی از خواب بی خواب کند! برخی اوقات خروپف آنقدر آزار دهنده می گردد که آدم را تا مرز عصبانیت پیش می برد. معضلی به نام خروپف در آلمان آنقدر مهمه که حتی برایش یک موزه اختصاصی هم باز شده است. حتما برایتان جالبه که بدانید این موزه چه چیزهایی را به نمایش گذاشته و چرا این همه بازدید نماینده دارد. اطلاعات مفیدی که در این موزه درباره خروپف به دست می آورید تا حدی است که در شهر آلفلد آلمان بیشتر کسانی که خروپف می نمایند برای حل مشکلشان به جای مطب دکتر به موزه خروپف می فرایند! در ادامه خبرنگاران را همراهی کنید تا از موزه خروپف بیشتر بدانید.

تور آلمان: موزه خروپف در آلمان!

با تور آلمان از دیدنی ترین کشور اروپایی بازدید کنید و از شهرهای برلین، هانوفرو، فرانکفورت و مونیخ آلمان دیدن کنید.

حدود 20 درصد بزرگسالان در دوره های مختلف زندگی شان خروپف را تجربه می نمایند. خیلی ها دوست دارند از دست این مشکل خلاص شوند چون خروپف هم شخص خروپف نماینده و هم اطرافیان را اذیت می نماید. یک انجمن در بریتانیا تحقیقاتی انجام داده که نشان می دهد که رویای بیشتر خروپف نماینده ها و حتی کسانی که در کنار آن ها می خوابند خلاص شدن از دست این مشکل است! خروپف گاهی حتی باعث سردرد می شود اما راه چاره آن رفتن به موزه خروپف است! چون در این موزه حدود 400 راه چاره برای حل این معضل به نمایش گذاشته شده است.

یک پزشک آلمانی سال هاست در پی وسایلی می شود که معضل خروپف را حل نماید. او نتیجه تحقیقات خودش را در یک موزه به همه مردم نشان می دهد. این پزشک 67 ساله یک موزه خاص و عجیب را در شهر آلفلد آلمان راه انداخته که فقط و فقط مخصوص خروپفه! این پزشک که متخصص اختلالات خواب است چیزهای عجیب و غریب و همینطور آیتم های آموزشی واقعی درباره خروپف را جمع آوری نموده است. بعد از اینکه سیل در تابستان سال گذشته موزه قبلی این پزشک را از بین برد او موزه دیگری را باز کرد که در آن در 4 اتاق جداگانه 300 آیتم به نمایش در آمده است. جالبه که از قرن 19 تا به حال برای هیچ بیماری ای به مقدار خروپف تا این حد وسیله اختراع نشده است. این ابزارها خیلی متنوع اند؛ برخی از آن ها وارد دهان یا گوش می شود و برخی ها هم به نقاط مختلف بدن وصل می شوند. خروپف بیشتر زمانی اتفاق می افتد که آدم به پشت بخوابد در این صورت در مواقعی که تنفس از راه بینی مسدود و ماهیچه های حنجره در حال استراحت باشد از شخص خروپف نماینده صدای جورواجوری در می آید! برای همین هم هست که در قرن 18، سربازانی که خروپف می کردند روزگار سختی داشتند چون در قسمت داخل لباس آن ها توپ هایی دوخته می شد تا هنگام خواب به پشت برنگردند، این روش حتی امروز هم به کار برده می شود اما امروز از چیزهایی مثل توپ تنیس استفاده می شود. دوست دارید درباره این وسیله ها بیشتر بدانید؟ همه این ابزارها و وسایل را می توانید در این موزه تماشا کنید.

موزه خروپف کاملا درباره پدیده خروپف است و روش های مبارزه با آن را هم معرفی نموده است. هر چیزی که تا به حال برای حل مشکل خروپف در بیمارستان ها و جاهای مختلف به کار برده شده در این موزه پیدا می شود. با گشتن در موزه وسایل جالبی می بینید که برخی هایشان برای صدها سال قبل هستند و برای اختراع برخی از آن ها از ایده های خلاقانه ای استفاده شده که مطمئنا تماشا آن ها برایتان جالب است. یکی از این اتاق ها شامل یک آزمایشگاه خوابه که از سال 1985 تا به حال در آن آزمایش هایی در ارتباط با خروپف انجام می شده است.

تعدادی از جالب ترین وسایل این موزه

سازهای بادی! از وسایل جالبی که در این موزه به نمایش در آمده دیجریدو است. این وسیله یکی از سازهای بادی بومی استرالیا ست که حسابی کسانی که از موزه تماشا می نمایند را سرگرم می نماید. شاید بگویید این ساز در موزه خروپف چه کار می نماید؟ محققان سوئیسی متوجه شدند که ساز زدن به بیمارانی که دچار خروپف های سطحی هستند یاری می نماید. در واقع این سازهای بادی عضلات را قوی و راه تنفس را باز می نماید.

ماسک ضد خروپف! این وسیله صد سال پیش اختراع شده و سازوکار جالبی هم دارد! اگر می خواهید معجزه این ماسک ضد خروپف را ببینید باید بندهای چرمی آن را به دور چانه ببندید تا دهان در هنگام خواب بسته بماند. به همین سادگی!

وسایل پروتزی! یک سری دیگر از لوازم اینجا وسایل پروتزی که در دهان گذاشته می شود و یاری می نماید که فک بالا به سمت جلو کشیده شود.

پین هایی برای بینی! این وسیله حفره های بینی را تا حدی باز می نماید که در هنگام خواب اکسیژن بیشتری وارد شش ها شود.

وسایل الکتریکی! یک سری وسایل الکتریکی هم هستند که شبیه دستگاه های مقدار گیری فشار خون هستند و بر روی دست ها و پاها بسته می شود تا همین که آغاز به خروپف می کنید ویبره بزنند.

در این موزه داستان های جالبی هم درباره معروف ترین خروپف نماینده های تاریخ وجود دارد! یکی از این داستان ها درباره فردی است که صدای خروپف های او حتی بلندتر از یک گروه سرود بود! قسمت های جالب این موزه تمامی ندارد، در یکی دیگر از قسمت های آن به بخشی می روید که پر از عروسک های حیوانات مختلف است که اگر شکم آن ها را فشار دهید صدای خروپف می دهند! موزه خروپف هر سال حدود 1000 بازدید نماینده دارد و دکتر خودش همه کسانی که به موزه می فرایند را هدایت می نماید.

منبع: tripfreakz.com

منبع: الی گشت
انتشار: 9 خرداد 1401 بروزرسانی: 9 خرداد 1401 گردآورنده: fun30t1.ir شناسه مطلب: 1999

به "تور آلمان: موزه خروپف در آلمان!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور آلمان: موزه خروپف در آلمان!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید