مشاوره ثبت شرکت

به گزارش شهر سرگرمی، ثبت شرکت به عنوان یکی از قراردادهای تجاری است که بین افراد حقیقی و حقوقی انجام می گردد. ثبت شرکت دارای قوانین مخصوص به خود بوده که رعایت کردن آن الزامی است.

مشاوره ثبت شرکت

به گزارش خبرنگاران، بنابر اعلام آنی مشاور، باید بدانید برای این که بتوانید به عنوان شرکت فعالیت کنید باید آن را به ثبت برسانید. اگر شرکت به صورت قانونی تأیید و ثبت نگردد فعالیت آن به عنوان شرکت غیرقانونی شناخته شده و نمی توانید معامله انجام دهید. برای ثبت شرکت به دلیل پیچیدگی هایی که وجود دارد می توان از مشاوره ثبت اسناد و املاک استفاده کرد.

درواقع در زمینه های مختلف می توان با یک مشاوره زبده مشورت کرد تا مراحل ثبت شرکت به خوبی انجام گردد. ما در این مقاله می خواهیم در خصوص مشاوره ثبت شرکت سهامی خاص، مشاوره ثبت شرکت دانش بنیان، مشاوره ثبت شرکت با مسئولیت محدود، مشاوره ثبت شرکت سهامی خاص و مشاوره رایگان ثبت شرکت مطالب مهمی را بیان کنیم.

آنی مشاور اولین اپلیکیشن مشاوره آنلاین کسب وکار در ایران است که می تواند در همه حوزه ها به شما بهترین مشاوره ها را ارائه کند.

مزایای ثبت شرکت

توجه داشته باشید که ثبت شرکت دارای مزایای زیادی برای شرکت بوده و می تواند اعتبار شرکت را در برابر مراجعه کنندگان افزایش دهد. در واقع می توان اعلام کرد که ثبت شرکت باعث ایجاد شخصیت حقوقی برای شرکت می گردد که باید طبق قوانین به آن پایبند بود.

زمانی که شرکت به صورت رسمی به ثبت رسیده باشد معاملات صورت گرفته به رسمیت شناخته شده و دارای چارچوب مخصوص به خود است. ثبت کردن شرکت به نوعی رسیدگی به آن بوده که نشان از رعایت قانون است. در کنار شرکت احتیاج به مشاور دعاوی ثبتی است تا در صورت بروز مشکل راه گشا باشد.

اگر درزمینهٔ ثبت شرکت دچار مشکل هستید و یا اطلاعات شما در این زمینه کامل نیست می توانید از مشاوره ثبت شرکت بهره ببرید. مشاوره رایگان ثبت شرکت در بعضی موارد وجود داشته که به شما هدایت های لازم را می دهند.

مشاوره ثبت شرکت سهامی خاص

مشاوره ثبت شرکت سهامی خاص می تواند سرعت ثبت شرکت سهامی خاص را افزایش دهد. درزمینهٔ شرکت های سهامی خاص باید توجه کنید که مراحل اداری مختلفی وجود دارد که طبق ماده 4 لایحه اصلاح شده قانون، شرکت های سهامی به دودسته عام و خاص تقسیم بندی می شوند.

برای ثبت شرکت سهامی خاص بهتر است اساسنامه مطالعه گردد تا اطلاعات کافی در این زمینه کسب گردد.

مشاوره ثبت شرکت دانش بنیان

دانش بنیان به عنوان یک شرکتی است که در دسته بندی موسسه های خصوصی و تعاونی قرار می گیرد. این شرکت با هدف فراوری ایده و تبدیل آن به محصولات ایجاد شده است. برای این که بتوانید شرکت دانش بنیان تأسیس کنید باید یکی از اعضای هیئت مدیره دارای مدرک دکترا باشد. مشاوره ثبت شرکت به شما این امکان را می دهد که بتوانید بدون دردسر و با طی کردن مراحل قانونی به ثبت شرکت اقدام کنید.

برای ثبت شرکت دانش بنیان ابتدا باید به اخذ مجوز یک شرکت معمولی اقدام کنید و سپس شرکت را به دانش بنیان تغییر دهید. به صورت کلی باید اعلام کرد که برای تأسیس یک شرکت دانش بنیان، ثبت شرکت مسئولیت محدود و ثبت شرکت سهامی خاص الزامی است.

مراحل مختلفی در این بخش وجود دارد که استفاده از مشاوره رایگان ثبت شرکت به شما یاری می نماید تا مراحل را به خوبی طی کنید.

مشاوره ثبت شرکت با مسئولیت محدود

در تعریف این گونه شرکت ها باید اعلام کرد که شرکتی است که بین دو یا چند نفر برای انجام امور تجاری شکل می گیرد و هر یک از شرکا بدون اینکه سرمایه به سهام تقسیم شده باشد تا میزان سرمایه خود نسبت به تعهدات شرکت شریک هستند.

مسئولیت محدود به دلیل ماهیت شرکت برای نام آن انتخاب شده است. تشکیل شرکت با مسئولیت محدود دارای شرایط ماهوی و شرایط شکلی مختلف است.

در واقع به یاری مشاوره ثبت شرکت می توان تمامی مراحل و مسائل ثبت شرکت با مسئولیت محدود را مرتفع کرد.

سخن پایانی

در دنیای امروز به دلیل پیچیدگی های زیادی که در زمینهٔ ثبت شرکت ها وجود دارد، استفاده از مشاوره ثبت شرکت به افراد یاری می نماید تا علاوه برافزایش آگاهی خود بتوانند تمامی مراحل ثبت شرکت را به خوبی و در چارچوب قانون انجام دهند.

در واقع می توان اعلام کرد در صورت بروز هرگونه مشکل استفاده از مشاوره ثبت شرکت به راحتی باعث برطرف مشکل می گردد.

اگر قصد ثبت شرکت دارید و اطلاعاتتان در این زمینه کافی نیست بهتر است ابتدا از مشاوره رایگان ثبت شرکت استفاده نموده و در صورت احتیاج به یک مشاور اعتماد کنید تا تمامی مراحل بدون دردسر و در چارچوب قانون انجام گردد.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 21 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: fun30t1.ir شناسه مطلب: 781

به "مشاوره ثبت شرکت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مشاوره ثبت شرکت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید