ماینکرفت پربیننده ترین بازی یوتیوب است

به گزارش شهر سرگرمی، شاید از نظر خیلی ها فورت نایت محبوب ترین بازی سال 2019 بوده و تمام افراد علاقه مند به بازی های ویدیویی به نحوی سرگرم آن شده باشند. با این حال، حتی با وجود محبوبیت بی سابقه فورت نایت، بازی ماینکرفت همچنان پادشاه یوتیوب است و بیش ترین میزان بیننده را به خود اختصاص داده است.

ماینکرفت پربیننده ترین بازی یوتیوب است

یوتیوب به تازگی آمار بازدیدنمایندگان تعدادی از محبوب ترین و بزرگ ترین بازی های سال 2019 مثل ماینکرفت و Roblox را به اشتراک گذاشته است. طبق آماری که یوتیوب منتشر نموده، ویدیوهای مربوط به بازی Roblox حدود 29.6 میلیون بازدید داشته اند. ویدیوهای جی تی ای 5 هم با وجود اینکه چند سالی از انتشار بازی می گذرد، نزدیک 40 میلیون بار تماشا شده اند و بازی فورت نایت هم توانست به رکورد 60.9 میلیون بازدید دست پیدا کند. با این حال، در رتبه اول و بالاتر از همه آثار منتشر شده، بازی ماینکرفت با 100.2 میلیون بازدید قرار گرفته است. با این حساب ویدیوهای ماینکرفت نزدیک دو برابر بیش تر از ویدیوهای فورت نایت بازدید داشته اند.

ماینکرفت همواره حضور مهم و پررنگی در یوتیوب داشته است. بخشی زیادی از بازدید ویدیوهای ماینکرفت به ویدیوهای آموزشی مربوط می گردد که افراد با یاری آن ها می توانند سازه های مختلف و پیچیده ای بسازند و دنیای دلخواه خود را در بازی خلق نمایند. متئو پاتریک، یکی از یوتیوبرهای معروف، سال های قبل با انتشار ویدیویی موفقیت های ماینکرفت روی پلتفرم یوتیوب را آنالیز کرد و نشان داد که چگونه یوتیوب توانسته به موفقیت این بازی سرعت ببخشد و این پدیده را با قدرت بیش تری رو به جلو ببرد؛ طوری که در حال حاضر این اثر ماهیانه بیش از 100 میلیون کاربر فعال دارد.

با این همه، 2019 یک سال بسیار خاص بود. در ماه آگوست سال جاری بود که ماینکرفت توانست برای اولین از سال 2017، فورت نایت را در زمینه بیش ترین بازی های جست جو شده در یوتیوب کنار بگذارد. علاوه بر این، کانال پیودی پای که محبوب ترین چهره یوتیوب به حساب می آید تنها در سال 2019 بیش از چهار میلیارد بازدیدنماینده داشته است. به لطف ماینکرفت، ویدیوهای پیودی پای در ماه جولای سال جاری بیش از 570 میلیون بار دیده شدند. از آنجایی که پیودی پای بزرگ ترین کانال یوتیوب را در اختیار دارد، بدون شک فراوری ویدیوهای ماینکرفت نه تنها به او یاری کرد، بلکه این حرکت جوی را به راه انداخت که یوتیوبرهای دیگری هم مثل Jacksepticeye آغاز به فراوری ویدیوهای مرتبط با ماینکرفت کردند. بر این اساس، ماینکرفت توانست فورت نایت را پشت سر بگذارد و بعید است که اثری بتواند به این زودی ها به پادشاهی ماینکرفت روی یوتیوب خاتمه دهد.

با این حال، لازم به ذکر است که بین بیش ترین بازی تماشا شده و پربحث ترین بازی تفاوت های زیادی وجود دارد. بدون شک بازی فورت نایت چه در داخل صنعت بازی و چه در خارج آن، معروف ترین و پربحث ترین بازی حال حاضر است. استریمرهای معروفی مثل Ninja و Myth نقش مهمی در محبوبیت فورت نایت داشته اند و رویدادهایی مثل سیاهچال و آغاز چپتر دوم باعث شدند تا فورت نایت بیش تر از قبل روی زبان ها بیوفتد.

در ادامه می توانید فهرست ده بازی پربیننده یوتیوب را ببینید:

  1. Minecraft
  2. Fortnite
  3. Grand Theft Auto
  4. Garena Free Fire
  5. Roblox
  6. PUBG Mobile
  7. League of Legends
  8. PlayerUnknowns Battlegrounds
  9. Brawl Stars
  10. Mobile Legends: Bang Bang

منبع: The Verge

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 7 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: fun30t1.ir شناسه مطلب: 572

به "ماینکرفت پربیننده ترین بازی یوتیوب است" امتیاز دهید

1 کاربر به "ماینکرفت پربیننده ترین بازی یوتیوب است" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ماینکرفت پربیننده ترین بازی یوتیوب است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید