لیگ اروپا؛ میلان در یونان در جستجوی راه صعود، مصاف های تشریفاتی آرسنال و چلسی با رقبا

به گزارش شهر سرگرمی، مرحله گروهی مسابقات لیگ اروپا، امشب با برگزاری دیدار های هر 12 گروه به انتها می رسد.

لیگ اروپا؛ میلان در یونان در جستجوی راه صعود، مصاف های تشریفاتی آرسنال و چلسی با رقبا

به گزارش ،هفته پایانی مرحله گروهی مسابقات لیگ اروپا، امشب برگزار می شود که برنامه این مسابقات به توضیح زیر است.

گروه A

آئک لارناکا - بایر لورکوزن

لودوگورتس - زوریخ

گروه B

سلتیک - سالزبورگ

لایپزیش - روسنبرگ

گروه C

کپنهاگن - بوردو

اسلاویا پراگ - زنیت سن پترزبورگ

گروه D

دیناموزاگرب - اندرلخت

اسپارتاک ترناوا - فنرباغچه

گروه E

آرسنال - قره باغ

شاگردان اونای امری که صدرنشینی خود را در این گروه قطعی نموده اند، امشب در دیداری تشریفاتی به مصاف قره باغ آذربایجان می روند. قره باغ نیز با سه امتیاز در قعر جدول این گروه قرار گرفته است و صعود نخواهد نمود. تکلیف این گروه کاملا معین است. آرسنال به عنوان تیم نخست و اسپورتینگ لیسبون به عنوان تیم دوم راهی مرحله بعد شدند و دو تیم ورسکلا و قره باغ نیز حذف شدند.

توپچی ها این روزها وضعیت بسیار خوبی دارند و در لیگ برتر انگلیس نیز، مدتهاست شکست نخورده اند. آخرین باخت آرسنال به هفته دوم لیگ جزیره برمی شود و پس از آن طعم شکست را در هیچ رقابتی نچشیده اند و بازی امشب یک تمرین خوب برای بازیکنان ذخیره آرسنال می تواند باشد.

اسپورتینگ لیسبون - ورسکلا

گروه F

دودلانژ - رئال بتیس

المپیاکوس - میلان

شاگردان گتوسو که این روزها نسبت به آغاز فصل نتایج بهتری را کسب می نمایند هم اکنون با کسب 10 امتیاز پس از بتیس یازده امتیازی در صندلی دوم گروه F لیگ اروپا قرار دارند و می خواهند در یونان جشن صعود بگیرند. این در حالی است که روسرونری ها با یک تساوی هم می توانند به مرحله بعدی لیگ اروپا راه یابند گرچه چنانچه میلان برابر المپیاکوس به برتری برسد و در آن سو هم دودلانژ لوکزامبورگ برابر بتیس اسپانیا شگفتی ساز شود و با پیروزی زمین را ترک کند، در آن صورت شاگردان گتوسو می توانند به جای رتبه دومی با صدرنشینی به مرحله بعدی بروند. هر چند که اگر المپیاکوس دست به خلق شگفتی بزند و با اختلاف بیش از دو گل زمین را ترک کند در آن صورت شاگردان مارتینس می توانند با یک تیر، دو نشان بزنند و هم موجبات حذف دومین تیم پر افتخار لیگ قهرمانان اروپا را فراهم نمایند و هم به عنوان تیم دومی این گروه صعود نمایند.

استرینیچ، بیلیا، کالدارا، رومانیولی، بوناونتورا به دلیل مصدومیت در تیم میلان حضور ندارند، در آن سو هم تیم میزبان بدون محروم و مصدومی با تمام قوا به بازی می آید.در 2 بازی اخیر دو تیم، یک برد سهم هر یک از تیم ها بوده است و باید دید در دیدار امشب چه تیمی می تواند پیروز شود.ترکیب احتمالی:المپیاکوس: ژوزه سا، توروسیدیس، آبو سیسه، ووکوویچ، تسیمیکاس، کامارا، بوچالاکیسا پودنسه، فورتونیس، ناهوئل ماتیاس و گوئررو

میلان: رینا، کالابریا، زاپاتا، ریکاردو رودریگز، لاکسالت، باکایوکو، برتولاچی، چالهان اوعلو| کاستیخو، هیگواین، بورینی

گروه G

راپید وین - رنجرز

ویارئال - اسپارتاک مسکو

گروه H

لاتزیو - اینتراخت فرانکفورت

مارسی - آپولون لیماسول

گروه I

بشیکتاش - مالمو

خنک - سارپسبورگ

گروه J

آخیسارسپور - استانداردلیژ

سویا - کراسنودار

گروه K

رن - آستانه

دینامو کیف اوکراین - باومیت یابلونتس جمهوری چک

گروه L

پائوک - باته بوریسوف

ویدئوتون - چلسی

دیگر تیم لندنی حاضر در این رقابتها که در گروهی بسیار آسان قرار گرفته است، همه پنج دیدار قبلی خود را در این گروه برده است و اکنون با 15 امتیاز با اقتدار صدرنشینی اش را از هفته ها قبل قطعی نموده است. اما رقابت برای دوم شدن در این گروه بین تیم های شش امتیازی باته بوریسف و ویدئوتون بسیار زیاد است. البته کاملا معین است که کار باته برویسف در یونان برای صعود کاملا راحت تر از کار تیم مجارستانی در زمین خود است، زیرا چلسی اگر چه انگیزه ای برای این دیدار ندارد و از بازیکنان ذخیره خود در این مسابقه استفاده خواهد نمود اما همان بازیکنان ذخیره نیز کیفیت بسیار بالایی دارند و بعید است بتواند مقابل آبی های لندن پیروز شود.

ابتدای هفته چلسی موفق شد تا اولین شکست فصل را به منچسترسیتی تحمیل کند و حالا آن ها با اعتماد به نفس بیشتری به میدان خواهند آمد. نگاه چلسی در حال حاضر به دور حذفی این رقابت ها و قرعه کشی خواهد بود. جایی که آن ها امیدوارند با یک قرعه مناسب، جام لیگ اروپا را بالای سر ببرند. با اضافه شدن تیم های لیگ قهرمانان اروپا به این جام، تنور این مسابقات نیز گرم تر از گذشته خواهد شد.

صعود مقتدرانه چلسی با درخشش ژیرو/لاتزیو در قبرس مغلوب شد

میلان با کامبک و پیروزی پرگل در یک قدمی صعود/سرگروهی آرسنال با بازیکنان جوان

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 17 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: fun30t1.ir شناسه مطلب: 61

به "لیگ اروپا؛ میلان در یونان در جستجوی راه صعود، مصاف های تشریفاتی آرسنال و چلسی با رقبا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیگ اروپا؛ میلان در یونان در جستجوی راه صعود، مصاف های تشریفاتی آرسنال و چلسی با رقبا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید