لغو شدن مسابقات ورزشی در ایتالیا به خاطر کرونا

به گزارش شهر سرگرمی، نخست وزیر ایتالیا از لغو همه مسابقات ورزشی در 2 استان لومباردیا و ونتو در شمال این کشور به خاطر شیوع ویروس کرونا اطلاع داد.

لغو شدن مسابقات ورزشی در ایتالیا به خاطر کرونا

با ما همراه باشید و با هزینه سفر به ایتالیا با هواپیما از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

به گزارش، جوزپه کونته، نخست وزیر ایتالیا نیمه شب شنبه به وقت محلی در نشستی مطبوعاتی بیان کرد در پی افزایش مبتلایان به ویروس کرونا در 2 استان لومباردیا و ونتو در شمال ایتالیا همه مسابقات ورزشی در این 2 استان لغو خواهند شد.

این در حالی است که دولت ایتالیا پیش از این از افزایش شمار مبتلایان به ویروس کرونا در این کشور اطلاع داد.

نخست وزیر ایتالیا گفت: ما قصد داریم همه مسابقات ورزشی در روز یکشنبه را در 2 استان لومباردیا و ونتو لغو کنیم. این تصمیم دولت در چارچوب جلوگیری از تجمعات در 2 استان لومباردیا و ونتو اتخاذ می گردد و مسابقات فوتبال سری A ایتالیا را نیز شامل می گردد.

:

  • رکورد جدید تلفات ویروس کرونا در چین
  • آزمایشگاه های تست کرونا در فرانسه افزایش می یابند

در 48 ساعت گذشته تعداد افرادی که به ویروس کرونا آلوده شده اند از 3 نفر به 70 نفر افزایش یافته است که بیشتر این افراد در 2 استان شمالی ایتالیا زندگی می نمایند. هم اکنون 11 شهر کوچک در این 2 استان در شرایط قرنطینه قرار گرفته اند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 15 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: fun30t1.ir شناسه مطلب: 751

به "لغو شدن مسابقات ورزشی در ایتالیا به خاطر کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لغو شدن مسابقات ورزشی در ایتالیا به خاطر کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید