قهرمانی زود هنگام تیم ملی کشتی فرنگی ایران در آسیا

به گزارش شهر سرگرمی، شاگردان علی اشکانی پیش از سرانجام رقابت های کشتی قهرمانی آسیا در هند بر بام قاره کهن ایستاد.

قهرمانی زود هنگام تیم ملی کشتی فرنگی ایران در آسیا

از سفر با قیمت تور پاتایا لحظه آخری لذت ببرید و سواحل شگفت انگیز تایلند و مراکز خرید بسیار ارزان پاتایا را از دست ندهید.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت فدراسیون کشتی، روز دوم و انتهای بیست و هفتمین دوره رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا از صبح امروز (پنج شنبه) با برگزاری مسابقات اوزان 59، 71 و 85 کیلو گرم در شهر دهلی نو پایتخت کشور هندوستان شروع شد که بر اساس برنامه قرار است رده بندی و فینال این مسابقات عصر امروز برگزار گردد اما با توجه فینالیست شدن افشین بیابانگرد و حسین نوری و حضور سامان عبدولی در ملاقات رده بندی و همچنین نتایج کسب شده فرنگی کاران رقیب؛ تیم ملی ایران به قهرمانی زود هنگام قاره کهن رسید. رقابت برای نایب قهرمانی بین تیم های کره جنوبی و قزاقستان خواهد بود. تیم ژاپن به مقام چهارم رسید.

بر این اساس در وزن 59 کیلوگرم سامان عبدولی در دور اول با نتیجه 3 بر یک روزادور ژوگانیف از تاجیکستان را مغلوب کرد. وی در دور بعد مقابل فیروز توختایف از ازبکستان با نتیجه 2 بر یک پیروز شد و راهی مرحله نیمه نهایی شد. عبدولی در این مرحله مقابل کنجیرو فومیتا از ژاپن با نتیجه 9 بر 4 بازنده شد و راهی ملاقات رده بندی شد تا برای کسب مدال برنز با کالی سلیمانوف از قرقیزستان کشتی بگیرد. میرامبک آیناگولوف از قزاقستان و کنجیرو فومیتا از ژاپن در ملاقات فینال این وزن حضور دارند.

در وزن 71 کیلوگرم افشین بیابانگرد پس از استراحت در دور اول در دور دوم با نتیجه 3 بر یک دیپاک از هند را شکست داد. وی در دور بعد و در مرحله نیمه نهایی مقابل نورقاضی آسانگولوف از قرقیزستان با نتیجه 5 بر 4 به پیروزی رسید و به ملاقات انتهای راه یافت. وی در این ملاقات به مصاف تاکشی ایزومی از ژاپن می رود.

در وزن 85 کیلوگرم حسین نوری در دور اول با نتیجه 6 بر صفر کانگ از کره جنوبی را شکست داد، وی در دور دوم مقابل فی پنگ از چین با نتیجه 5 بر 2 به پیروزی رسید. نوری در دور بعد و در مرحله نیمه نهایی با نتیجه 3 بر 2 از سد عظمت کاستوبایف از قزاقستان گذشت و راهی ملاقات فینال شد. حریف وی در ملاقات انتهای آتسوشی ماتسوموتو از ژاپن است.

در انتها مسابقات روز نخست تیم ایران در اوزان 80، 98 و 130 کیلوگرم توسط رامین طاهری، سید مصطفی صالحی زاده و بهنام مهدی زاده به مدال طلا دست یافت،در وزن 66 کیلوگرم توسط علی ارسلان صاحب مدال برنز شد و پژمان پشتام در وزن 75 کیلوگرم از دور رقابت ها کنار رفت.

منبع: تسنیم
انتشار: 26 بهمن 1398 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: fun30t1.ir شناسه مطلب: 620

به "قهرمانی زود هنگام تیم ملی کشتی فرنگی ایران در آسیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قهرمانی زود هنگام تیم ملی کشتی فرنگی ایران در آسیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید