عکس گرفته شده با دوربین نوکیا 9 کیفیت بالای آن را نشان می دهد

به گزارش شهر سرگرمی، بالاخره بعد از مدت ها انتظار، شرکت HMD Global فردا از گوشی نوکیا 9 پرده برداری خواهد نمود. در همین رابطه، رییس بخش شبکه های اجتماعی برند نوکیا یک عکس گرفته شده توسط عکاس معروف فنلاندی را در اینستاگرام به اشتراک گذاشته و عکاس مذکور هم چنین کاری انجام داده است. البته آن ها مشخصا اعلام نکرده اند که این عکس توسط دوربین کدام گوشی ثبت شده ولی با توجه به اینکه در کپشن پست نوشته اند این عکس توسط یک گوشی نوکیا گرفته شده، پس به احتمال قطع به یقین این همان نوکیا 9 است. در ادامه می توانید این عکس را مشاهده کنید.

عکس گرفته شده با دوربین نوکیا 9 کیفیت بالای آن را نشان می دهد

در این تصویر، جزئیات بسیار زیادی ثبت شده و در آن می توانیم گستره دینامیکی بسیار گسترده و طیف وسیعی از رنگ های مختلف را مشاهده کنیم. اگرچه طبق گفته های عکاس، این عکس ویرایش شده، ولی این ویرایش در همان گوشی نوکیا اجرا شده است. البته باید خاطرنشان کنیم که با توجه به اشتراک گذاری آن در اینستاگرام، مطمئنا شاهد افت کیفیت آن هم هستیم.

بار دیگر باید بگوییم که نوکیا 9 از دوربین پنچ گانه بهره می برد. در خصوص جزئیات این دوربین ها هنوز اطلاعات چندانی منتشر نشده ولی می توانیم انتظار فوکوس لیزری و وجود دوربین واید را داشته باشیم. به غیر از دوربین، این پرچم دار مبتنی بر تراشه اسنپ دراگون 845 است و در کنار آن، 6 گیگابایت حافظه رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی تعبیه شده. این گوشی از نمایشگر 6 اینچی بهره می برد و حسگر اثر انگشت در زیر این نمایشگر قرار گرفته است.

منبع: Phone Arena

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 27 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: fun30t1.ir شناسه مطلب: 106

به "عکس گرفته شده با دوربین نوکیا 9 کیفیت بالای آن را نشان می دهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عکس گرفته شده با دوربین نوکیا 9 کیفیت بالای آن را نشان می دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید