عرضه تدریجی ساعت اپل در 19 کشور دنیا

به گزارش شهر سرگرمی، خبرنگاران: قرار است ساعت اپل از امروز در کشورهای ایتالیا، مکزیک، سنگاپور، کره جنوبی، اسپانیا، سوییس و تایوان عرضه گردد.

عرضه تدریجی ساعت اپل در 19 کشور دنیا

به گزارش گروه رسانه های خبرنگاران،علاقمندان می توانند این ساعت هوشمند را از فروشگاه آنلاین اپل و بعضی فروشگاه های رسمی دارای مجوز از این شرکت خریداری نمایند.

همچنین قرار است ساعت اپل از سه هفته دیگر در کشورهای سوئد، هلند و تایلند هم در دسترس قرار بگیرد. در مجموع تعداد کشورهایی که ساعت اپل قرار است در آنها ظرف یک ماه آینده عرضه گردد، به 19 مورد رسیده است.

برای این ساعت برنامه های کاربردی متنوعی طراحی شده تا استفاده از آن جذاب تر گردد. به عنوان مثال خریداران این ساعت در اسپانیا می توانند از برنامه MyTaxi برای یافتن سریع تاکسی استفاده نمایند، از برنامه Genève Aéroport در سویی برای اطلاع از وضعیت پروازها در فرودگاه ها بهره بگیرند، با برنامه AroundMe از امکانات و خدمات موجود در اطراف خود بهره مند شوند و با نصب KakaoTalk بر روی ساعت با دوستان و آشنایان در تماس باشند.

ساعت اپل پیش از این در کشورهای استرالیا، کانادا، چین، فرانسه، آلمان، هنگ کنگ، ژاپن، انگلیس و آمریکا عرضه شده بود.

قیمت مدل ورزشی این ساعت از 349 تا 399 دلار و قیمت مدل بند فلزی آن از 549 تا 1099 دلار در نوسان است. مدل دارای بند طلای 18 قیراتی این ساعت هم 10 هزار دلار قیمت گذاری شده است.

منبع:فارس

خبرنگاران: انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه ای بازنشر می گردد.

بازگشت به صفحه سایر رسانه ها

منبع: تسنیم
انتشار: 21 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: fun30t1.ir شناسه مطلب: 301

به "عرضه تدریجی ساعت اپل در 19 کشور دنیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عرضه تدریجی ساعت اپل در 19 کشور دنیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید