طراحی داخلی و خارجی منزل لوکس و شیک برای عاشقان ماشین

به گزارش شهر سرگرمی، یک خانه شگفت آور با همکاری آزاد و صادق آرشیتکت، طراح داخلی و صد البته مالک اصلی خانه شکل می گیرد. در بسیاری از مواقع نتیجه این همکاری، شکل گیری طراحی داخلی و خارجی منزل لوکس و شیک است. به طرح و سبکی که می تواند شامل یک اثر هنری یا حتی یک رنگ بخصوص هم باشد. اما در این خانه که توسط تیم LINE Architects طراحی شده است از عشق و علاقه مالک خانه به ماشین های لوکس الهام گیری شده است. این علاقه به ماشین در جز جز قسمت های خانه با نهایت دقت استفاده شده است حتی تا جایی که تمامی ماشین های مالک از هر قسمتی از خانه قابل مشاهده است.

طراحی داخلی و خارجی منزل لوکس و شیک برای عاشقان ماشین

جهت دریافت مشاوره خدمات محاسبه هزینه چاپ کاتالوگ از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ کاتالوگ های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

این خانه در کشور مولداوی واقع شده است و توسط Dmitry Petrov طراحی شده است این خانه مساحتی به انداز 494 متر مربع دارد. این خانه شامل دو ناحیه اصلی است، طبقه همکف باز و آزاد به هال و اتاق نشیمن اختصاص داده شده و طبقه دوم فضایی برای اتاق خواب و محل کار ایجاد شده است.

طبقه همکف که از هال ورودی آغاز می گردد محلی کاملا باز با سقف طاقی شکل و رنگ تمام سفید است. در این طبقه با پایدار بودن به تم خودرویی خانه، اتاق نشیمن به واسطه شیشه ایی از گاراژ ماشین جدا شده است. این انتخاب غیر معمول این معنی را می دهد که تمامی عاشقان ماشین می توانند از ویوی زیبای مقابل دیدشان لذت ببرند و به بحث وگفتگو در خصوص خودروهای مورد علاقه خود بپردازند.

نکته قابل توجه دیگر استفاده از لامپ بسیار عظیم در طبقه همکف است که بعنوان نقطه عطف طراحی در نظر گرفته شده است مخصوصا زمانی که پرده های بروی گاراژ کشیده می شوند این چراغ بیش از پیش اظهار وجود می نماید.

در ساخت این خانه از فلز، شیشه، بتن و سرامیک استفاده شده است. تاکید بر استفاده از این مواد صنعتی راه دیگری برای نشان دادن ماشین های داخل گاراژ است همانطور که آرشیتکت این خانه، نام آنرا خانه ماشین ها گذاشته است.

البته همه قسمت های خانه بروی ماشین تمرکز ندارد. در طبقه همکف آشپزخانه و هال پذیرایی هم وجود دارد که از بخش های دیگر در طبقه همکف جدا شده اما همچنان تم روشن و باز خود را حفظ نموده است.

مطالب مرتبط:

آشنایی با طراحی داخلی فانتزی و رویایی معمار معروف مصری

15 طرح زیبا از اتاق خواب بنفش رنگ و رمانتیک دو نفره

مدل میز جلو مبلی مدرن و زیبا مناسب اتاق نشیمن و پذیرایی

مطالب پر بازدید:

انواع مدل میز آرایش در اتاق خواب و راهنمای خرید / عکس

جدیدترین مدل های کاشی و سرامیک حمام و سرویس بهداشتی

مدل کفپوش سرامیک و سنگ جدید و مدرن / طراحی داخلی منزل

طراحی داخلی و خارجی منزل لوکس

منبع: اتاق
انتشار: 10 آبان 1399 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1400 گردآورنده: fun30t1.ir شناسه مطلب: 1175

به "طراحی داخلی و خارجی منزل لوکس و شیک برای عاشقان ماشین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طراحی داخلی و خارجی منزل لوکس و شیک برای عاشقان ماشین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید