سیاوشی: حسی که داریم، وصف شدنی نیست، کویتی ها خوش شانس بودند

به گزارش شهر سرگرمی، دروازه بان تیم ملی هندبال ایران گفت: خوشحالی ما پس از راهیابی به مسابقات قهرمانی دنیا وصف ناشدنی است و همه برای کسب این پیروزی هم قسم شده بودیم.

سیاوشی: حسی که داریم، وصف شدنی نیست، کویتی ها خوش شانس بودند

به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی فدراسیون هندبال، محمد سیاوشی پس از کسب پیروزی تیم ملی هندبال ایران مقابل کویت و راهیابی به مسابقات قهرمانی دنیا گفت: واقعا بازی خوبی بود و با خوش شانسی کویتی ها همراه بود، چون توپ های آنها پس از برخورد با سر و دست بازیکنان ما وارد دروازه ما می شد و حتی بیرون نمی رفت!

وی اضافه نمود: کویتی ها خیلی خوش شانس بودند اما خدا را شکر در لحظه آخر بازی توانستیم پیروز بشویم و مزد زحمات مان را گرفتیم. همه از تهِ دل خوشحالیم و حس ما وصف شدنی نیست. بالاخره اتفاقی که باید رخ می داد، رخ داد. قبل از اعزام هم همه یکدل و هم قسم شدیم که باید بگردد و شد.

دروازه بان تیم ملی ایران با اشاره به کوشش های دیگر ملی پوشان اعلام کرد: خدا را شاکرم، بچه ها واقعا از جان و دل زحمت کشیدند. دعاهای خیر بسیاری از هموطنان مان هم پشت سر ما بود، حتی از کسانی هم که پشت ما نبودند هم تشکر می کنم چون باعث شدند غیرت مان جریحه دار گردد و این اتفاق قشنگ بیفتد.

سیاوشی در انتها گفت: مطمئنم که دعای مردم و یاری های افراد زیادی در این پیروزی نقش داشت و باید به طور جدی از همه آنها تشکر کنیم. افراد حاضر در بخش های مختلف فدراسیون برای ما زحمت کشیدند و این جواب زحمت های آنها بود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 19 فروردین 1401 بروزرسانی: 19 فروردین 1401 گردآورنده: fun30t1.ir شناسه مطلب: 1953

به "سیاوشی: حسی که داریم، وصف شدنی نیست، کویتی ها خوش شانس بودند" امتیاز دهید

1 کاربر به "سیاوشی: حسی که داریم، وصف شدنی نیست، کویتی ها خوش شانس بودند" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سیاوشی: حسی که داریم، وصف شدنی نیست، کویتی ها خوش شانس بودند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید