سریال Assassins Creed با همکاری یوبی سافت و نت فلیکس ساخته می شود

به گزارش شهر سرگرمی، نت فلیکس رسما خبر از ساخت مجموعه ای سریالی بر اساس بازی های فرقه اساسین (Assassins Creed) داده است. البته که شرایط ساخت این مجموعه در حد حرف است و حتی تیم سازنده آن هم انتخاب نشده. نت فلیکس و یوبی سافت خبر داده اند که فعلا فقط در ساخت این سریال به توافق رسیده اند و خبری از هیچ اطلاعات دیگری نیست.

سریال Assassins Creed با همکاری یوبی سافت و نت فلیکس ساخته می شود

شرکت بازی سازی یوبی سافت که چند وقتی است بخشی کاملا جداگانه برای ساخت فیلم و سریال تاسیس کرده و با شرکت های مختلف، برای تبدیل مجموعه بازی های خود به فیلم یا سریال همکاری می کند، کاملا در ساخت سریال Assassins Creed نت فلیکس دست خواهد داشت؛ طوری که جیسون آلتمن، مدیر شعبه فیلم سازی یوبی سافت، به عنوان تهیه کننده سریال Assassins Creed روی ساخت این مجموعه نظارت خواهد کرد.

آلتمن در قالب یک بیانیه خبری، درباره سریال اساسینز کرید توضیح داده است: بیش از یک دهه است که میلیون های طرفدار در تمام دنیا، به شکل گیری مجموعه اساسینز کرید و تبدیل شدن آن به یک مجموعه بزرگ کمک کرده اند. بسیار هیجان زده ایم تا با همکاری نت فلیکس، مجموعه سریالی اساسینز کرید را تولید و قصه ای دیگر در دنیای آن تعریف کنیم.

در بیانیه منتشر شده آمده است که آن ها فعلا به دنبال یک تیم مناسب برای ساخت این مجموعه سریالی هستند؛ طوری که نباید به این زودی ها انتظار شروع ضبط این مجموعه را داشته باشیم، چه برسد به پخش آن.

طبق گفته نت فلیکس، مجموعه سریالی اساسینز کرید انیمیشنی نخواهد بود.

نکته : عکس اصلی مربوط به بازی Assassins Creed Unity است.

منبع: توییتر نت فلیکس

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 16 آذر 1399 بروزرسانی: 16 آذر 1399 گردآورنده: fun30t1.ir شناسه مطلب: 1252

به "سریال Assassins Creed با همکاری یوبی سافت و نت فلیکس ساخته می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سریال Assassins Creed با همکاری یوبی سافت و نت فلیکس ساخته می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید