ساخت آرامستان در جنوب شرق تهران منتفی شد؟ ، توضیحات رئیس شورای شهر

به گزارش شهر سرگرمی، رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: هنوز برای احداث آرامستان های نو تهران، محلی به تثبیت نرسیده اما تأکید ما این است که در چند نقطه از شهر باشد.

ساخت آرامستان در جنوب شرق تهران منتفی شد؟ ، توضیحات رئیس شورای شهر

به گزارش خبرنگاران، مهدی چمران درباره جانمایی آرامستان های تازه مرکز گفت: هنوز محل خاصی تثبیت نشده است؛ در دوره گذشته دولت زمینی در جنوب شرقی شهر تهران واگذار نموده بود که البته فاصله طولانی از شهر دارد، به طوری که از بهشت زهرا (س) نیز دورتر است اما همین زمین نیز هنوز نهایی نشده است.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران بعلاوه توضیح داد: ما طرحی در گذشته داشتیم که در شرق و غرب تهران آرامستان احداث گردد تا تمام شهروندان ناچار نشوند به جنوب شهر بروند.

وی ادامه داد: در شرق تهران گفتند زمین های خاصی هست که آب از آن به یکی از سدها منتقل می گردد و در غرب نیز در شهرقدس و وردآورد تا عده ای خبر را شنیدند، قیل و قال به راه افتاد که اینجا قرار است آرامستان گردد؛ بنابراین ما دست برداشتیم.

چمران در پاسخ به این پرسش که آیا شورای شهر محلی را برای احداث آرامستان های تازه پیشنهاد داده است یا خیر؟، اعلام کرد: بنده پیشنهادی ندارم اما طبیعتاً باید در چند نقطه از تهران باشد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 5 تیر 1402 بروزرسانی: 5 تیر 1402 گردآورنده: fun30t1.ir شناسه مطلب: 2212

به "ساخت آرامستان در جنوب شرق تهران منتفی شد؟ ، توضیحات رئیس شورای شهر" امتیاز دهید

1 کاربر به "ساخت آرامستان در جنوب شرق تهران منتفی شد؟ ، توضیحات رئیس شورای شهر" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساخت آرامستان در جنوب شرق تهران منتفی شد؟ ، توضیحات رئیس شورای شهر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید