زیدان: دلیلی برای ترک باشگاه ندارم، برنامه بازی ها دیوانه کننده است

به گزارش شهر سرگرمی، خبرگزاری خبرنگاران- زین الدین زیدان از برنامه فشرده بازی ها و کمبود بازیکن در ترکیب خود می گوید.

زیدان: دلیلی برای ترک باشگاه ندارم، برنامه بازی ها دیوانه کننده است

به گزارش خبرنگاران، زین الدین زیدان در کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار با ختافه که در ورزشگاه آلفردو دی استفانو برگزار خواهد شد، شرکت کرد. به نقل از وب سایت رسمی باشگاه رئال مادرید، زیدان گفت:

هیچ بهانه ای وجود ندارد. می دانیم که در شرایط سختی هستیم اما می خواهیم عملکرد خوبی ارائه کنیم. از این قبیل اتفاقات رخ می دهند و بازی های زیادی باقی مانده است. به همه نیاز داریم و می خواهیم سایر بازیکنان هم هرچه سریع تر برگردند. می خواهیم همچنان قدرت و انرژی خود را بازیابیم و روی این مسئله تمرکز کرده ایم. فردا بازی داریم و می خواهیم به بهترین فرم خود برگردیم و عملکرد فوق العاده ای ارائه کنیم.

ختافه تیمی است که مثل ما خیلی خوب رقابت می کند. ما از مسائل مطلعیم و بازی های این فصل لالیگا همگی سخت بوده اند. تیم ها در اسپانیا خیلی خوب می جنگند و نمایش خوبی ارائه می کنند تا سه امتیاز را به دست آورند.

عمل جراحی سرخیو راموس

افراد بسیار شایسته ای در این باشگاه حضور دارند که سرخیو با آنها صحبت کرده و تصمیم بازیکن هم همیشه مهم است. فکر نمی کنم هیچ تردیدی در مورد او وجود داشته باشد و هیچ شکی هم به تعهد او نبوده چون همیشه می خواهد بازی کند. اتفاقی که برای او رخ داد، برای هر بازیکن مصدومی ممکن است رخ دهد. اگر همانطور ادامه می داد، شرایطش بدتر می شد و مصدومیت شدت پیدا می کرد، و پیچیده می شد. فکر می کنم تصمیم قابل احترام و خوبی بود. با یک بازی بیشتر، مینیسک زانوی او آسیب بیشتری می دید. همه تلاش خود را می کند تا سریع تر به تیم برگردد.

سایر بازیکنان غایب

ایسکو صبح امروز به صورت عادی تمرین کرد، و اولین جلسه تمرینی اش بود. اودریوزولا و میلیتائو غایب هستند و سایر بازیکنان را هم باید بررسی کنیم. باید شرایط لوکاس وازکز و دنی کارواخال را هم ارزیابی کنیم اما فردا آنها بازی نخواهند کرد.

شرایط شخصی زیدان

مهم ترین مسئله عملکرد روزمره ماست. همه ما که اینجا هستیم باید تلاش کنیم و سعی خود را خواهیم کرد. در مورد بقیه هم باید بگویم که هر کس عقاید خود را دارد و این طبیعی است. ما تلاش خواهیم کرد و به کار خود ایمان داریم و اعتماد به نفس خود را بازخواهیم یافت. من هم به فراتر از بازی فردا فکر نمی کنم، چون نمی دانم در آینده چه اتفاقی رخ خواهد داد. تمرکز ما روی بازی فرداست. دلیلی برای ترک باشگاه ندارم. کاری که دوست دارم را انجام می دهم. کمی ناراحت هستیم، اما زندگی همین است و مبارزه خواهیم کرد چون می خواهیم امسال به دستاورد خوبی برسیم. شایستگی اش را داریم. رئال مادرید باشگاه بزرگی است و ما همیشه باید رقابت کنیم. اینجا همیشه تغییراتی وجود خواهد داشت.

آیا احساس می کنید که باشگاه شما را زیر سوال برده است؟

همگی در یک قایق هستیم و من از سوی همه احساس حمایت می کنم. شاید فکر کنید که این فقط حرف است، اما باید اوضاع را درست کنیم، همانطور که یک ماه پیش این کار را کردیم. در طول فصل لغزش هایی پیش می آید، که باید آنها را بپذیرید و شرایط را عوض کنید. ما تیم فوق العاده ای داریم و بازیکنان مهمی اینجا هستند که عناوین زیادی فتح کرده اند. زیر سوال رفتن مانع سخت کوشی ما نخواهد شد.

برنامه فشرده بازی ها

دیوانه کننده است، مخصوصاً وقتی که تعدادی از بازیکنان خود را در اختیار نداشته باشید. قبلاً در این خصوص صحبت کرده ایم و چیز بیشتری برای گفتن ندارم. همین است که هست و فردا باید بازی کنیم و سپس آخر هفته هم مسابقه دیگری داریم. باید آماده باشیم، تا خوب ریکاوری کنیم و بیشتر تمرکز کنیم چون فصلی بسیار متفاوت و سخت تر است. باید خود را با فوتبال امروزی وفق دهیم.

بنزما و ضربات ایستگاهی تیم

من هم ضربات ایستگاهی می زدم، اما بازیکنان زیادی بودند. کریم کیفیت انجام این کار را دارد، درست مثل خیلی از بازیکنان حاضر در ترکیب تیم. این چیزی بین خودشان است و قبل از بازی در موردش صحبت می کنند. در نهایت مسئله اعتماد به نفس است، و اگر او احساس اطمینان کند، ضربه خواهد زد.

تمجید از رافائل واران

او از 18 سالگی به رئال مادرید آمده و از همان ابتدا نشان داده که چه توانایی هایی دارد. عناوین زیادی فتح کرده و مهارت رهبری خود و کمک به دیگران را نشان داده است. او با شایستگی در بازی قبلی دو گل به ثمر رساند و ما را به پیروزی رساند.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 20 اسفند 1399 بروزرسانی: 20 اسفند 1399 گردآورنده: fun30t1.ir شناسه مطلب: 1435

به "زیدان: دلیلی برای ترک باشگاه ندارم، برنامه بازی ها دیوانه کننده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زیدان: دلیلی برای ترک باشگاه ندارم، برنامه بازی ها دیوانه کننده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید