روسیه قوی سفید اتمی را قدرتمندتر از همواره به پرواز درآورد ، عکس (تور ارزان روسیه)

به گزارش شهر سرگرمی، بمب افکن استراتژیک اتمی توپولف تو 160 ام معروف به قوی سفید، بروزرسانی شده و قدرتمندتر از قبل به میدان نبرد وارد خواهد شد.

روسیه قوی سفید اتمی را قدرتمندتر از همواره به پرواز درآورد ، عکس (تور ارزان روسیه)

همراه دور زمین باشید و با تور ارزان روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی روسیه گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران، شرکت دولتی یونایتد ایرکرفت روسیه بیان کرد که نسخه بروزرسانی شده بمب افکن استراتژیک توپولف تو 160 بروزرسانی با موفقیت آزمایش شده و به پرواز عایدیه است.

این بمب افکن یکی از 50 قوی سفیدی است که قرار است با دریافت بروزرسانی برای نبردهای مدرن آماده شوند. ارتقای نو در تجهیزات سیستم راهنمایی و کنترل پرواز، موتورها و تجهیزات رادیو الکترونیک انجام شده است.

بیشتر بخوانید:

  • سرنگونی شش بمب افکن بی 52 در یک شب با موشک های ساخت روسیه / عکس

نسخه ابتدایی بمب افکن تو 160 که در ناتو بلک جک نامگذاری شده و به نام قوی سفید مشهور است، از سال 1987 به خدمت نیروی هوایی شوروی سابق عایدی. این پرنده برای رقابت با بمب افکن بی 1 لنسر ارتش آمریکا طراحی و ساخته شد. لنسر یک سال قبل از تو 160 عملیاتی شده بود.

روسیه از سال 2015 در پی ارتقای این بمب افکن استراتژیک رفت و ژانویه 2022 نخستین پرواز نسخه مدرن شده این هواپیما صورت گرفت.

نسخه مدرن تو 160 به عنوان پیشرفته ترین بمب افکن استراتژیک روسیه، به سیستم هدف گیری، جنگ الکترونیک و موشک های کروز نوی مجهز شده است.

یکی از این بروزرسانی ها مجهز کردن قوی سفید روسی به موشک هایپرسونیک کینژال است.

منبع: نیوزویک

5858

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 2 دی 1401 بروزرسانی: 2 دی 1401 گردآورنده: fun30t1.ir شناسه مطلب: 2129

به "روسیه قوی سفید اتمی را قدرتمندتر از همواره به پرواز درآورد ، عکس (تور ارزان روسیه)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روسیه قوی سفید اتمی را قدرتمندتر از همواره به پرواز درآورد ، عکس (تور ارزان روسیه)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید