رضایت فاوره با وجود تساوی تلخ برابر لایپزیگ

به گزارش شهر سرگرمی، سرمربی بوروسیا دورتموند با وجود توقف تلخ برابر لایپزیگ به ستایش از بازی هجومی شاگردانش پرداخت.

رضایت فاوره با وجود تساوی تلخ برابر لایپزیگ

از سفر با تور سریلانکا به یکی از زیباترین کشورهای آسیایی سفر کنید و از شهرهای زیبای کلمبو و بنتوتا دیدن کنید.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از کیکر، بوروسیا دورتموند بازهم یک تساوی تلخ دیگر را به دست آورد. دورتموند در ملاقات حساس برابر لایپزیگ با دو گل پیش افتاد اما با اشتباهات بد مدافعانش دو گل دریافت کرد تا بازی 2 بر 2 گردد و با وجود آنکه گل سوم را هم به ثمر رساند اما باز هم اشتباه خط دفاعی این تیم باعث شد تا بازی در نهایت با تساوی 3 بر 3 به سرانجام رساند و این تیم بهترین فرصت برای کم کردن فاصله با صدر جدول رده بندی را از دست دهد.

لوسین فاوره، سرمربی دورتموند بعد از بازی اینگونه به تساوی تیمش واکنش نشان داد: بازی بسیار خوبی بود و از سرعت بالایی هم برخوردار بود. بعد از آنکه دو گل به ثمر رساندیم به دنبال گل سوم بودیم که غافلگیر شدیم و بازی 2 بر 2 شد.

او ادامه داد: با وجود آنکه دو گل دریافت کردیم و شوکه شده بودیم اما بازیکنان واکنش بسیار خوبی از خود نشان دادند و گل سوم را هم به ثمر رساندند تا نشان دهیم که چه تیم خوب و باانگیزه ای هستیم اما گل سوم را هم دریافت کردیم. با اشتباهات بد خود این پیروزی را از دست دادیم اما نباید بازی خوب هجومی ما را نادیده گرفت.

او درباره آسیب دیدگی سانچو گفت: سانچو بین دو نیمه هم مشکل داشت. آسیب دیدگی او از ناحیه عضله است و باید تا روز آدینه صبر کرد.

دورتموند با تساوی که در این ملاقات به دست آورد 30 امتیازی شد و به رده سوم جدول رده بندی صعود تا با لایپزیگ صدرنشین 4 امتیاز اختلاف داشته باشد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 15 بهمن 1398 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: fun30t1.ir شناسه مطلب: 589

به "رضایت فاوره با وجود تساوی تلخ برابر لایپزیگ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رضایت فاوره با وجود تساوی تلخ برابر لایپزیگ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید