راسل کرو بازیگر یک فیلم ترسناک می شود

به گزارش شهر سرگرمی، بازیگر برنده اسکار و مشهورترین گلادیاتور تاریخ سینما در یک تریلر فراطبیعی در گونه وحشت برای استودیو میرامکس ایفای نقش می کند.

راسل کرو بازیگر یک فیلم ترسناک می شود

به گزارش خبرنگاران به نقل از ددلاین، راسل کرو در این پروژه فعلا بدون نام به نقش بازیگری ظاهر می شود که به مشکل خورده و همزمان دارد در یک فیلم ترسناک بازی می کند. کار به جایی می رسد که دختر این بازیگر هم به تردید می افتد؛ آیا پدرش به عادت های دیرین خود بازگشته یا آنچه بر او می گذرد، در راستای نقشی است که در این فیلم ترسناک بر عهده دارد.

کوین ویلیامسن که چندگانه سینمایی جیغ و پروژه های تلویزیونی پیروی و خاطرات خون آشام را در گونه تریلر و وحشت در کارنامه خود ثبت کرده، فیلم تازه کرو را تولید می کند. جاشوا جان میلر و ام ای فورتین فیلمنامه را نوشته اند و خودشان در نخستین تجربه فیلمسازی روی صندلی کارگردانی آن می نشینند. این دو پیش تر فیلمنامه سینمایی دختران نهایی و مجموعه تلویزیونی ملکه جنوب را نوشته اند.

شرکت میرامکس حدود یک سال پیش نسخه ای تازه از مجموعه سینمایی هالووین را ساخت که در تاریخ 41 ساله این پروژه با 255 میلیون دلار پرفروش ترین لقب گرفت. دو فیلم بعدی هالووین به کارگردانی دیوید گوردن گرین در ماه اکتبر سال های 2020 و 2021 روانه پرده سینماها می شوند.

کرو به تازگی وسترن زندگینامه ای تاریخ واقعی دار و دسته کلی را در جشنواره تورنتو داشت؛ فیلمی که قرار است سال 2020 در سینماهای آمریکا و استرالیا به نمایش درآید. این بازیگر 55 ساله با گلادیاتور جایزه اسکار برده و برای نفوذی و یک ذهن زیبا نامزد دریافت آن بوده است.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 1 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: fun30t1.ir شناسه مطلب: 415

به "راسل کرو بازیگر یک فیلم ترسناک می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راسل کرو بازیگر یک فیلم ترسناک می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید