رئیس جمهور برزیل کرونا مثبت شد ، نخست وزیران کانادا و رومانی به قرنطینه رفتند

به گزارش شهر سرگرمی، شیوع کرونا باعث درگیری شخصی بسیاری از رهبران سیاسی در دنیا شده است، و رئیس جمهور برزیل آخرین مورد در این فهرست است.

رئیس جمهور برزیل کرونا مثبت شد ، نخست وزیران کانادا و رومانی به قرنطینه رفتند

با تور برزیل از کشور زیبای فوتبالیست ها دیدن کنید و شهرهای زیبای ریو و برازیلیا را ببینید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از گاردین رسانه های محلی روز آدینه 23 اسفند آزمایش ویروس کرونای ژائیر بولسونارو، رئیس جمهور برزیل مثبت شده است. آزمایش مثبت بولسونارو پس از آن اعلام می گردد که فابیو وان گارتن، دستیار رسانه ای بولسونارو پس از سفر به همراه او به آمریکا مبتلا به ویروس کرونا اعلام شد. ادواردو بولسونارو، پسر رئیس جمهور که نماینده کنگره برزیل است و در این سفر به آمریکا هم حضور داشته است، در توئیتی نوشت که پدرش هیچ نشانه ای از بیماری را نشان نمی دهد.

جاییر بولسونارو و دستیار رسانه ای اش روز شنبه این هفته در مارالاگو در فلوریدا با دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا و مایک پنس، معاون رئیس جمهور شام خوردند وعکس ها و ویدئوهای این دیدار که روی اینستاگرام وان گارتن منتشر شده است، آنها را در نزدیکی هم نشان می دهد.

رئیس جمهور برزیل قبلا در روز چهارشنبه بحران کرونا را کم اهمیت جلوه داد بود. او گفته بود: آنفلوانزاهای دیگر بیشتر باعث مرگ ومیر می شوند و نگرانی درباره شیوع کروناویروس را اغراق شده خوانده بود.

لودویک اوربان، نخست وزیر موقت رومانی نیز روز آدینه گفت او رهبران ارشد حزب پس از آنکه یکی از همکاران حزبی از لحاظ آزمایش کرونا مثبت شد، خودشان را به طور داوطلبانه قرنطینه می نمایند.

آزمایش ویرژیل چیتاک، عضو مجلس سنای رومانی که اخیرا در جلسه رهبری حزبی شرکت داشت، مثبت شده است.

اوربان گفت که همه ورزای کابینه رومانی از لحاظ ویروس آزمایش می شوند و در دفترهایش ایزوله می شوند تا از تماس مستقیمشان با دیگران جلوگیری گردد. او توصیه کرد روزنامه نگاران نیز آزمایش بدهند.

رومانی تا روز آدینه 73 مورد ثابت شده عفونت با ویروس کرونا را گزارش نموده است و موردی از مرگ ناشی از این بیماری را نداشته است. مدارس در سراسر رومانی از قبل تعطیل شده اند، موزه ها بسته شده اند و تجمع های بالای 100 نفر ممنوع شده اند.

از طرف دیگر، آزمایش ویروس کرونای سوفی ترودو، همسر جاستین ترودو، نخست وزیر کانادا، نیز مثبت شده است. سوفی تردو پس از بازگشت از بریتانیا در روز چهارشنبه دچار علائم خفیف آنفلوانزا و تب کم شدت شده بود. آزمایش او در روز پنجشنبه ابتلای او به ویروس کرونا را ثابت کرد. نخست وزیر کانادا علائمی را نشان نداده است، اما به عنوان یک اقدام احتیاطی به همراه همسر و سه فرزندانشان 14 روز فرنطینه خواهند شد. خود ترودو با توجه به اینکه عنوز علامتی ندارد، فعلا آزمایش نخواهد شد.

  • نخست وزیر کانادا به خاطر احتمال کرونای همسرش خودش را قرنطینه کرد

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 24 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: fun30t1.ir شناسه مطلب: 794

به "رئیس جمهور برزیل کرونا مثبت شد ، نخست وزیران کانادا و رومانی به قرنطینه رفتند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رئیس جمهور برزیل کرونا مثبت شد ، نخست وزیران کانادا و رومانی به قرنطینه رفتند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید