دهکده گردشگری پازارگاد عسلویه Marine tourism village of Pasargad

به گزارش شهر سرگرمی، دهکده گردشگری پازارگاد

در این مقاله از وب سایت گردشگری خبرنگاران شما را با دهکده گردشگری پازارگاد آشنا خواهیم کرد . در ادامه مطلب همراه ما باشید .

دهکده گردشگری پازارگاد عسلویه Marine tourism village of Pasargad

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور کانادا هستید با ما همراه شوید

دهکده گردشگری دریایی پازارگاد یکی از خوش آب و هواترین مناطق عسلویه و با چشم اندازی منحصر به فرد در محیطی سرسبز و مصفا در حاشیه خلیج فارس واقع شده است. این دهکده را در ابتدا فضایی تفریحی برای متخصصان و کارکنان عسلویه در نظر گرفته بودند اما به دلیل کمبود امکانات و زیرساخت منطقه مردم از آن استقبال زیادی کردند و این امر باعث شد این دهکده در اختیار عموم قرار گیرد.

امکانات تفریحی دهکده

پلاژ اختصاصی شنای بانوان، انواع ورزش های دریایی، امکانات غواصی، اریکه ساحلی، لمکده ساحلی با مبلمان ساحلی، بازارچه صنایع دستی، رستوران ها، کافی شاپ ها، اقامتگاه های منحصر به فرد، غرفه های متنوع فرهنگی و آموزشی، شهربازی، ساحل اختصاصی، باغ پرندگان و بعضی تفریحات دیگر از امکاناتی است که می توانید در این دهکده بیابید. اگر هم اهل ماجراجویی و تفریحات دریایی باشید می توانید جت اسکی، پاراسل و غواصی با مربیان حرفه ای را تجربه کنید. تورهای دریایی و زمینی دهکده ساحلی پازارگاد، ملاقات از خلیج نایبند با سواحل بکر مرجانی، بندر کهن سیراف و بازار عسلویه هم از برنامه های هیجان انگیزی است که می توانید از هماهنگی هایش را در این دهکده انجام دهید.

بلیط هواپیما در طاهاگشت

از سایر امکانات این دهکده می توانیم به استخر توپ، چرخ و فلک، ترامپلین، پینت بال، قطار کودک، ایستگاه دوچرخه، ایستگاه قطار بزرگ، جامپینگ، هانیبال، هاور کرافت، پیست اسکیت، کلبه های اسکیمویی، باغ گلشن، استیج روی آب، سینماهای 6 بعدی، استیج موسیقی زنده و … اشاره کنیم.

دهکده گردشگری پازارگاد با امکانات ویژه یکی از برجسته ترین مکان های تفریحی و پرمخاطب در منطقه پارس جنوبی(عسلویه) می باشد که سالانه پذیرای میلیون ها مهمان از خانواده های محترم شرکت های پتروشیمی منطقه، گردشگران و غیره بوده و با فضایی بسیار زیبا و امکاناتی چون اسکان، تفریحات دریایی و خشکی، رستوران، فروشگاه، برنامه های متعدد فرهنگی هنری و ورزشی و … اوقاتی سرشار از شادی برای مهمانان ایجاد می کند.

یکی از مهمترین دغدغه گردشگران مسئله اسکان است که در دهکده گردشگری پازارگاد بخوبی امکانات آن فراهم شده است. اسکان در ویولاها، کلبه های اسکیمو ، ویلاهای دوطبقه ، کلبه های شناور دریایی و اشکال نامنظم با بهترین امکانات و تجهیزات مناسب برای مهمانان گرامی دهکده گردشگری دریایی پازارگاد ایامی بیاد ماندنی و خاطره انگیز را رقم خواهد زد .

لمینت دندان کامپوزیت دندان ایمپلنت ارتودنسی

منبع: تاپ تراول
انتشار: 9 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: fun30t1.ir شناسه مطلب: 577

به "دهکده گردشگری پازارگاد عسلویه Marine tourism village of Pasargad" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دهکده گردشگری پازارگاد عسلویه Marine tourism village of Pasargad"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید