در منزل العامری چه خبر است؟

به گزارش شهر سرگرمی، ایسنا نوشت: بعضی منابع از نشست عصر یکشنبه احزاب شیعه عراق با مصطفی الکاظمی، نخست وزیر مکلف این کشور برای آنالیز کاندیداهای کابینه جدیدش خبر دادند.

در منزل العامری چه خبر است؟

جهت دریافت خدمات طراحی ویلا با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

فاضل جابر شنین، از نمایندگان ائتلاف فتح عراق به شفق نیوز گفت: این ملاقات در منزل هادی العامری، رئیس ائتلاف و با حضور الکاظمی برگزار خواهد شد و به آنالیز تغییراتی که الکاظمی در کابینه خود اعمال نموده به ویژه وزرایی که کاندید شده اند، اختصاص خواهد داشت.

جابر شنین اظهار کرد: این نشست موضع گیری احزاب شیعه نسبت به کابینه الکاظمی را معین خواهد نمود.

پیش از این احزاب شیعه عراق به الکاظمی 48 ساعت مهلت دادند تا بعضی اسامی لیست کاندیداهای پیشنهادی خود را تغییر دهد.

یکی از رهبران احزاب شیعه عراق به شفق نیوز گفت: احزاب شیعه در نشست اخیر خود با الکاظمی مخالفت خود را با کاندیداتوری دوباره تعدادی از وزرای دولت های قبلی از جمله بعضی از وزرای کابینه مستعفی فعلی و دیگر کاندیداها از دولت های قبلی بیان کردند.

او اضافه کرد: روسای فراکسیون های شیعه بعضی ملاحظات در خصوص برنامه دولت و ساختار وزارتی آن را به الکاظمی یادآور شده و به او 48 ساعت مهلت دادند تا به نکات و اعتراضات این فراکسیون ها درباره اسامی کاندیداهای پیشنهادی پاسخ دهد.

این منبع ادامه داد: الکاظمی آمادگی خود را برای تغییر اسامی بعضی کاندیداهای پیشنهادی و در راس آنها کاندیداهای دو وزارتخانه ورزش و جوانان و امور خارجه بیان کرد.

310 310

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 11 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: fun30t1.ir شناسه مطلب: 830

به "در منزل العامری چه خبر است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "در منزل العامری چه خبر است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید