داوسون: کریم انصاری فرد به طرفداران ناتینگهام فارست نشان می دهد چه توانمندی هایی دارد

به گزارش شهر سرگرمی، مدافع پیشین تیم ملی فوتبال انگلیس و باشگاه ناتینگهام فارست به تمجید مهاجم ایرانی تیمش پرداخت.

داوسون: کریم انصاری فرد به طرفداران ناتینگهام فارست نشان می دهد چه توانمندی هایی دارد

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت ناتینگهام پست انگلیس، میکائیل داوسون درباره کریم انصاری فرد، بازیکن جدید ایرانی ناتینگهام فارست که مدتی قبل قرارداد 2 ساله ای با این تیم امضا کرد گفت: او به زودی به طرفداران نشان می دهد چه کارهایی می تواند انجام دهد زیرا پیش از این توانمندهای خود را در زمین تمرین به معرض نمایش گذاشت.

این مدافع 35 ساله تیم ناتینگهام فارست که سابقه بازی در تیم ملی انگلیس را نیز دارد ادامه داد: کریم انصاری فرد به زودی از شانس خود برای بازی در تیم ناتینگهام فارست پس از جدایی از المپیاکوس استفاده خواهد نمود. او در تمرین های اخیر ناتینگهام فارست با وجود مشکلاتی جهت دریافت ویزای کارش بسیار خوب بود. انصاری فرد تابستان گذشته در جام جهانی 2018 روسیه بازی کرد و بازیکنی است که به خوبی توپ را حمل می نماید. می تواند تمام کننده خوبی باشد و می خواهد با استفاده از فرصت ها به طرفداران ناتینگهام فارست نشان دهد چه توانمندی هایی دارد.

میکائیل داوسون اضافه نمود: زمانی که کریم انصاری فرد از کناره ها خط حمله صاحب فرصتی می گردد آن را تبدیل به گل می نماید. اطمینان دارم که او وارد رقابت با دیگر مهاجمان می گردد. زمانی که کریم انصاری فرد هم در تیم ناتینگهام فارست نمایان گردد بازیکنی دیگری خواهد بود که برای ما گل می زند. ناتینگهام فارست برای رسیدن به موفقیت باید تیمی قدرتمند باشد. بازتاب گلزنی کریم انصاری فرد در رسانه انگلیسی

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 23 فروردین 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: fun30t1.ir شناسه مطلب: 43

به "داوسون: کریم انصاری فرد به طرفداران ناتینگهام فارست نشان می دهد چه توانمندی هایی دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "داوسون: کریم انصاری فرد به طرفداران ناتینگهام فارست نشان می دهد چه توانمندی هایی دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید