جاهای دیدنی کشور اتریش

به گزارش شهر سرگرمی، پایتخت کشور اتریش شهر وین و نماد زندگی اروپایی است. با اینکه مکان های مدرنی را در خود جای داده اما نمی توان منکر بافت سنتی آن شد. تئاتر های خیابانی، باله، اپرا، نمایش های موزیکال، نگارخانه ها و ...نتوانستند جلوه های سنتی این شهر را از بین ببرند.

جاهای دیدنی کشور اتریش

کشورهای اروپایی معمولاً چشم انداز های بی نظیری از طبیعت را ارائه می نمایند. همه فصل هایشان عالی است و تابلو هایی از نقاشی های خالق زیبایی ها را می توانید در جای جای آن ببینید. یکی از کشور هایی که جاذبه های بسیار دیدنی و مجذوب نماینده دارد کشور اتریش است. مقاصد گردشگری دیدنی این کشور هم بسیار متنوع است، به یک نقطه توریستی تبدیل شده و برای مسافرانش شگفت انگیز است. بسیاری از تورهایی که برای کریسمس برگزار شده اند هم، اتریش و چشم انداز ها و جاذبه های تاریخی اش را در سفر خود گنجانده اند.

در این مطلب از صفحه گردشگری مان به کشور اتریش می رویم تا تعدادی از جاذبه هایش که در تورها قرار داده شده اند را برایتان بشماریم. با خبرنگاران همراه شوید.

جاهای دیدنی اتریش

کشور اتریش با آب و هوای کوهستانی و مناظر بی نظیری که دارد مأوای گردشگران است. در کنار آن ها مکان های فرهنگی و موزه ها و نگارخانه های مدرن و معماری بسیار چشمگیری هم دارد که در جای جای این کشور پراکنده اند. کشور اتریش قطعاً یکی از مقاصد گردشگری برای تمام فصول است. بهاری زیبا و هوای فرح بخش، تابستان معتدل، پاییز خوش رنگ و زمستان هایی که علی رغم سرمایش به قدری زیباست که نمی گردد از خیر سفر به آنجا گذشت. باورتان نمی گردد که بگوییم جمعیت بعضی شهر های اتریش کمتر است از جمعیت گردشگران آن.

  • شهر وین

    پایتخت کشور اتریش شهر وین و نماد زندگی اروپایی است. با اینکه مکان های مدرنی را در خود جای داده اما نمی توان منکر بافت سنتی آن شد. تئاتر های خیابانی، باله، اپرا، نمایش های موزیکال، نگارخانه ها و …نتوانستند جلوه های سنتی این شهر را از بین ببرند. چندین قصر سلطنتی در خود جای داده و موزه های شگفت انگیزی هم دارد. منزل حاکمان هابزبورگ نیز در این شهر واقع شده است و معماری مکان های تاریخی اش بی نظیر است. شهری باشکوه و مهد موسیقی که از نظر فرهنگی، اجتماعی و مالی به خوبی رشد نموده است.

  • شهر سالزبرگ

    چهارمین شهر بزرگ کشور اتریش سالزبرگ است. نزدیک مرز آلمان واقع شده و زادگاه موسیقیدان برجسته، ولفگانگ آمادئوس موتزارت، است. خیلی ها این شهر را با نام شهر موتزارت هم می شناسند. گردشگران بسیاری برای دیدن قلعه ای متعلق به دوران قرون وسطی بر فراز تپه ای با مناظر نفس گیر کوه های آلپ می آیند. دومین نقطه گردشگری مهم در اتریش است و از قرن هفدهم، این مکان با گونه های خاص جانوری، درختان مرکبات و فواره های زیبا به بهشتی برای توریست ها تبدیل شده است.

  • شهر گراتز

    در کشور اتریش یک شهر دانشجویی وجود دارد با 6 دانشگاه معتبر و بیش از 44 هزار دانشجو که بافت قدیمی خود را به خوبی حفظ نموده و می توانید فرهنگ ایتالیایی را در این شهر به شکلی واضح مشاهده کنید. موزه های متعددی دارد و غذا های بین المللی آن فوق العاده است. یکی از محصولات محلی این شهر روغن دانه کدو تنبل است که می تواند یک سوغاتی بی نظیر از سفر به اتریش شما هم باشد.

  • دره واخائو

    در کشور اتریش و در نزدیکی رود دانوب دره ای بسیار دیدنی وجود دارد که به دلیل چشم انداز بی نظیر و میوه های خوشمزه اش معروف است. دره واخائو که زردآلو های خوش طعمی دارد. این دره یکی از مقاصد مهم گردشگری برای برگزار نمایندگان تور هاست. حدود 500 اثر تاریخی را در خود جای داده و گردشگران زیادی را به این دره بی نظیر سرازیر می نماید.

  • شهر اینسبروک

    شهر اینسبروک اتریش مقصد بسیاری اسکی بازان است. تفریحی که در زمستان دوستدارانش را به آنجا می کشاند. مناظر این شهر هم در زمستان بسیار دیدنی است، جذابیت مخصوص به خود را دارد و می تواند برای گردشگران بسیار دیدنی باشد. کلیسایی هم در این شهر قرار گرفته که با معماری منحصر به فردش برای عکاسی عالی است.

  • سالزکامرگوت

    اینجا یک منطقه تفریحی بسیار جذاب در کشور اتریش است. دریاچه های زلال و تپه های سرسبز دارد. دو منطقه هال استات و ولف گنگ هم در سالزکامرگوت هستند و دارای زیبایی های بی حد و حصر است. آب های معدنی شفا بخش و اسپاهای عالی اش معروف است. از آن مناطق تفریحی است که در بیشتر تورهای اتریش گنجانده شده و آرامش خاصی را به مسافران و بازدید نمایندگان هدیه می نماید.

  • زل آم سی

    دریاچه و کوه هایی که در زل ام سی وجود دارد آنجا را به شدت مشهور نموده است. در این منطقه اسکی بازی بسیار لذت بخش است و هر سال رقابت های بین المللی اسکی نیز در آن برپا می گردد. کلیسایی به سبک معماری رومی به نام هیپولیت (Hippolyte) هم آنجا ساخته شده که مربوط به اوایل قرن 16 میلادی است.

  • روستای آنتون آم آلبرگ

    نمی گردد اسکی باز حرفه ای باشید و این روستا را نشناسید. اینجا بی هیچ حرفی مأوای اسکی بازان است. روستای آنتون آم آلبرگ که مقصد گردشگری عالی برای سرد گردها و کسانی است که فصل گردشگری شان از زمستان شروع می گردد، در بین کوه های تیرول قرار گرفته و از پیست اسکی منحصر به فرد با شیب مناسب برای آماتورها و ارتفاعاتی عالی برای اسکی بازان حرفه ای بهره مند است، با چشم اندازهای بسیار دیدنی و سوژه هایی مناسب برای عکاسان حرفه ای.

  • دهکده هال اشتات

    در کشور اتریش یک دهکده کوچک اما بسیار بسیار زیبا وجود دارد که با رنگ های گرم ساختمان هایش آمیخته است. خوش آب و هواست و دیدنی هایش برای گردشگران فوق العاده است. دهکده هالسات یا هال اشتات خودش به تنهایی دارای تورهای متعددی است و می توان فقط برای دیدن همین دهکده زیبا به اتریش سفر کرد. در مطلبی جدا به زیبایی های این دهکده کوچک که به دلیل صنعت نمک آن را روستای ثروتمند هم می خوانند خواهیم پرداخت.

  • دهکده آلپباخ

    زیباترین دهکده در اتریش دهکده آلپباخ نامیده می گردد چرا که در یک کوهستان برفی واقع شده است و پر از خانه های چوبی زیبا، با آن دود کش های ناشی از اجاق روشن است که در تمام کارت پستال های اتریش دیده اید. مزارع دام پروری و بومی های زیادی دارد و سنت اتریش قدیم را به خوبی حفظ نموده است. تفریحات زمستانه برای گردشگران زمستانی هم آنجا دایر است و می تواند یکی از مقاصد عالی سفر های کریسمس باشد.

منبع: پیام دلتا
انتشار: 3 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: fun30t1.ir شناسه مطلب: 715

به "جاهای دیدنی کشور اتریش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جاهای دیدنی کشور اتریش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید