توضیحات مدیر تیم مس رفسنجان درباره شرایط کرونایی این تیم

به گزارش شهر سرگرمی، مدیر تیم فوتبال مس رفسنجان درخصوص شرایط اعضای این تیم که تست کرونای آنها مثبت شده است، توضیحاتی ارائه کرد.

توضیحات مدیر تیم مس رفسنجان درباره شرایط کرونایی این تیم

علی حیدر رضایی درباره شرایط اعضای تیم مس رفسنجان که به کرونا مبتلا شده اند، به خبرنگار ورزشی خبرنگاران گفت: دو نفر از اعضای کادر فنی تیم ما به کرونا مبتلا شده اند و تست همه بازیکنان تیم منفی بود. پیشتر حامد نورمحمدی به کرونا مبتلا شده بود که اکنون هیچ بازیکنی با چنین شرایطی نداریم. تست فراز امامعلی هم مثبت شد که هر دو تست بعدی او هم منفی بود. باشگاه روی سلامت اعضای تیم حساس است و تا به امروز کمترین افراد مبتلا به کرونا داشتیم.

وی با اشاره به مراقبت های پزشکی مس رفسنجان خاطرنشان کرد: باشگاه تیم سلامت کنار تیم مس رفسنجان گذاشته تا اماکن حضور تیم را زودتر ضدعفونی کنند. بچه ها هم پروتکل ها را رعایت می کنند و تلاش می کنیم اتفاقی برای کسی رخ ندهد. در این هفته سه بار تست کرونا گرفتیم و نتیجه آخرین تست هم به زودی مشخص می شود.

مدیر تیم مس رفسنجان درخصوص غیبت پُرتعداد بازیکنان این تیم برای دیدار با سایپا شرح داد: دست مربی خالی است و چند مهره تأثیرگذار همراه مس رفسنجان نیستند. ما محمد قاضی، مسیح زاهدی، محمد انصاری و محسن طرحانی مصدوم هستند را هم به دلیل مصدومیت در اختیار نداریم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 10 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 10 اردیبهشت 1400 گردآورنده: fun30t1.ir شناسه مطلب: 1533

به "توضیحات مدیر تیم مس رفسنجان درباره شرایط کرونایی این تیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توضیحات مدیر تیم مس رفسنجان درباره شرایط کرونایی این تیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید