توصیه پزشکان برای استراحت دو هفته ای ملکه انگلیس

به گزارش شهر سرگرمی، کاخ باکینگهام گفت که پزشکان به علت شرایط جسمانی ملکه انگلیس مدت استراحت دو هفته ای را برای وی توصیه کردند که در این دوران فقط باید کارهای سبک انجام دهد.

توصیه پزشکان برای استراحت دو هفته ای ملکه انگلیس

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران ، دویچه وله آلمان در گزارشی نوشت: شرایط سلامت ملکه الیزابت دوم انگلیسی ها را نگران نموده است.

وی باید به توصیه پزشکانش به مدت حداقل دو هفته استراحت نموده و کار خود را کنار بگذارد. بر اساس توصیه پزشکان ملکه 95 ساله انگلیس تنها باید تکالیف سبک از جمله بعضی برنامه های ویدئویی را انجام دهد. این خبر را روز گذشته کاخ باکینگهام اعلام نمود.

کاخ باکینگهام چندی پیش هم از لغو سفر ملکه انگلیس به گلاسکو برای شرکت در کنفرانس آب و هوایی سازمان ملل به علت شرایط جسمی اطلاع داد. اخیرا بیانیه های کاخ باکینگهام درباره شرایط سلامت ملکه انگلیس افزایش پیدا نموده است.

کاخ باکینگهام در بیانیه ای که چند روز پیش منتشر شد اعلام نمود که اعلیحضرت با کمال تاسف تصمیم گرفته است که برای شرکت در کنفرانس تغییرات آب و هوایی به گلاسکو سفر نکند.

در بخشی از متن این بیانیه آمده است: ملکه الیزابت بنابر توصیه پزشکان در کنفرانس گلاسکو شرکت نخواهد نمود. ملکه بسیار از شرکت نکردن در این مراسم ناراحت است؛ اما سخنرانی خود را به وسیله یک پیغام ویدئویی برای نمایندگان حاضر در مراسم ارسال خواهد نمود.

هفته گذشته هم ملکه الیزابت بعد از لغو سفر خود به ایرلند شمالی یک روز در بیمارستان بستری شد.

نگرانی ها درباره شرایط جسمانی ملکه انگلیس در چند هفته اخیر و بعد از مشاهده وی با واکر در انظار عمومی افزایش پیدا نموده است. وی در سال 2013 هم به علت یک ویروس گوارشی در بیمارستان بستری شده بود. اما از آن موقع به بعد هیچ مورد بستری در اثر بیماری در بیمارستان برای ملکه انگلیس گزارش نشده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 13 آذر 1400 بروزرسانی: 13 آذر 1400 گردآورنده: fun30t1.ir شناسه مطلب: 1829

به "توصیه پزشکان برای استراحت دو هفته ای ملکه انگلیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توصیه پزشکان برای استراحت دو هفته ای ملکه انگلیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید