توزیع نهال رایگان از فردا ، 13 نقطه شهر برای ساماندهی دست فروشان آماده می شوند ، آماده باش 27 هزار نیروی شهرداری برای ایام نوروز

به گزارش شهر سرگرمی، معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران گفت: 13 نقطه در سطح شهر برای ساماندهی دست فروشان در ایام منتهی به عید نوروز پیش بینی شده است.

توزیع نهال رایگان از فردا ، 13 نقطه شهر برای ساماندهی دست فروشان آماده می شوند ، آماده باش 27 هزار نیروی شهرداری برای ایام نوروز

به گزارش خبرنگاران، حسین نظری در حاشیه یکصد و سی و سومین جلسه شورای شهر، با حضور در جمع خبرنگاران با بیان اینکه طرح استقبال از بهار در سه بخش عمده انجام می گردد، اظهار کرد: بخش اول درختکاری و اهدای درخت به شهروندان است که مردم می توانند از 15 تا 25 اسفندماه به وسیله سامانه 137 نهال درخواست نمایند و نهال به آنها تقدیم خواهد شد.

او با بیان اینکه به همین دلیل به وسیله سامانه 137 فعالان این عرصه رصد خواهند شد و 44 نفر مورد تقدیر قرار خواهند گرفت، یادآور شد: نهال ها از روز گذشته وارد تهران شده و از فردا آماده توزیع هستیم. در بخش دوم نورافشانی، گل آرایی و سایر موارد برای استقبال نوروز انجام می گردد که خلاقیت در آراستگی فضای سبز و بعلاوه ایجاد تونل های نوری اعمال خواهد شد.

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران گفت: برای نظافت شهر نیز قرارگاهی برای هماهنگی بین ارگان ها تشکیل خواهد شد و جلسات آن در سه روز برگزار خواهد شد.

نظری با بیان اینکه ساماندهی مشاغل نیز بخش مکمل اقدامات ما در آستانه نوروز است، توضیح داد: در مکان های معین امکانات و غرفه های موقت پیش بینی شده تا دست فروشان با انضباط خاصی فعالیت نمایند و تقاضای ما از مردم و دست فروشان این است که با ما همراهی لازم را داشته باشند.

او اضافه نمود: در 13 نقطه این ساماندهی انجام می گردد و به منطقه ها نیز اعلام نموده ایم که ساماندهی لازم را داشته باشند تا شاهد مزاحمت برای مردم نباشیم.

نظری با بیان اینکه 11 هزار نفر نیروی خدمات شهری و 16 هزار نفر نیروی فضای سبز در سطح شهر برای ایام نوروز خدمات رسانی خواهند کرد، گفت: با توجه به همزمانی ماه مبارک رمضان با عید نوروز، برنامه افطار تا سحر را نیز پیش بینی خواهیم کرد.

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران با اعلام اینکه امکانات شهر محدود و گستردگی شهر زیاد است، گفت: نورافشانی و آراستگی شهر متناسب با امکانات و داشته ها انجام خواهد شد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 14 اسفند 1401 بروزرسانی: 14 اسفند 1401 گردآورنده: fun30t1.ir شناسه مطلب: 2166

به "توزیع نهال رایگان از فردا ، 13 نقطه شهر برای ساماندهی دست فروشان آماده می شوند ، آماده باش 27 هزار نیروی شهرداری برای ایام نوروز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توزیع نهال رایگان از فردا ، 13 نقطه شهر برای ساماندهی دست فروشان آماده می شوند ، آماده باش 27 هزار نیروی شهرداری برای ایام نوروز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید