تعمیر موبایل در مشهد و نحوه انتخاب یک تعمیرکار مناسب

به گزارش شهر سرگرمی، امروزه تعمیر موبایل در مشهد و دیگر شهر های ایران با افزایش تکنولوژی انواع گوشی های موبایل و تبلت و فراگیر شدن لوازم جانبی آن ها، نیازی مهم تلقی می گردد و می توان به تعمیرات موبایل به عنوان یکی از ضروری ترین و تخصصی ترین مشاغل در دنیا توجه کرد. از این جهت، یک تعمیرکار متخصص گوشی موبایل باید مهارت کامل برای تعمیر انواع برندهای موبایل را داشته باشد تا عیب یابی و تشخیص مشکل گوشی به طور دقیق و درست انجام گردد.

تعمیر موبایل در مشهد و نحوه انتخاب یک تعمیرکار مناسب

تعمیرات نرم افزاری موبایل

امروزه به طور میانگین هر نفر حداقل بیشتر از 2 ساعت در روز از موبایل استفاده می کند و این حجم زیاد استفاده از تلفن های هوشمند، باعث بروز مسائلی در آن ها مانند: هنگ کردن، سنگین کار کردن گوشی و … شود. و این موضوع افراد را دچار کلافگی و سردرگمی خواهد کرد. در صورت روبرو شدن با مسائل نرم افزاری موبایل می بایست از تعمیرکار حرفه ای نرم افزار کمک بگیرید که در کمترین زمان و بهترین کیفیت مشکل شما را حل نماید. تعمیرات نرم افزار موبایل و تبلت تقریباً مشابه هم بوده و بیشتر ایرادات با آپدیت اندروید (مخصوص گوشی های اندرویدی) و یا آپدیت گوشی ها اپل رفع خواهد شد، همچنین در بعضی مواقع باید ریست فکتوری یا همان بازگشت به حالت کارخانه بر روی گوشی انجام شود تا بتوان از آن استفاده کرد.

گاهی اوقات نیز مسائل فراتر از این موارد بوده و بعضا اصلا گوشی روشن نمیشود که بتوان چنین کاری کرد. اگر با چنین مسئله ای روبرو شوید باید گوشی موبایلتان را به جای معتبری که دارای بهترین تعمیرکاران موبایل هستند برده و مشکل خود را بیان نمایید، زیرا در این مواقع احتمال خرابی کامل موبایل نیز وجود دارد.

تعمیرات سخت افزاری موبایل در مشهد

به دلایل مختلفی امکان آسیب نرم افزاری و سخت افزار یا همان قطعات موبایل وجود دارد و یک تعمیر کار باید با استفاده از ابزار تعمیرات موبایل به تعمیر آن بپردازد.

  • مشکل افتادن گوشی موبایل در آب

یکی از مهم ترین و شایع ترین اتفاقات خرابی، گوشی های آب خورده است زیرا احتمال خرابی کلی برد و سوختن آن در موبایل وجود دارد.

  • ضربه خوردگی و شکستگی گوشی موبایل

در موبایل های شکسته شده و ضربه خورده، اغلب مشکل تاچ ال سی دی و پرش آنتن و شارژ نشدن رخ می دهد. در این موارد در صورت وجود قطعات جانبی و با کیفیت گوشی مورد نظر در بازار، این مشکل نیز قابل رفع شدن می باشد.

  • مشکل سوکت، باتری و دوربین در موبایل

از دیگر مسائل موبایل و تبلت ها، خرابی قسمت هندزفری، بلوتوث، مموری و مسائل باتری و دوربین بوده که نیاز به بررسی اولیه و عیب یابی و سپس تعمیر از طریق تعمیرکار متخصص را دارد.

  • مشکل ضعیف شدن صدای گوشی

اگر با مسائلی از نظیر کم شدن صدای موبایل و یا ضعیف شدن صدای خروجی هنگام صحبت کردن با گوشی روبرو شدید به احتمال زیاد با سرویس کردن گوشی موبایل شما تعمیر خواهد شد که حداکثر یک ساعت برای سرویس کامل موبایل زمان لازم دارد.

آیا برای تعمیر موبایل باید گوشی باز شود یا نیازی به این کار نیست؟

در بعضی از مواقع تعمیرکار موبایل ابتدا گوشی را بدون باز کردن چک کرده و در مواردی با سرویس مشکل رفع خواهد شد ولی در بعضی از موارد هم مانند نفوذ آب در گوشی های موبایل ، برای تعمیر کامل گوشی نیاز به باز شدن آن می باشد که این کار نیز باید از طریق تعمیرکار موبایل ماهر صورت پذیرد.

قیمت تعمیر موبایل در مشهد

قیمت تعمیر موبایل به این راحتی قابل تشخیص نیست. ابتدا موبایل باید از طریق تعمیرکار متخصص بررسی شود و پس از پیدا کردن ایراد و استعلام قیمت قطعه مورد نظر از بازار می توان هزینه تعمیر را بدست آورد. (به دلیل سختی و آسانی در باز و بسته کردن گوشی ها، یکسری از گوشی ها از دستمزد بالاتری برخوردار هستند).

باید در نظر داشته باشید اگر گوشی شما دارای گارانتی معتبر باشد ابتدا باید به مجموعه گارانتی دهنده مراجعه نماید. اگر آنجا مشکل بر طرف نشد می توانید برای تعمیر گوشی موبایل در مشهد به مرکز تخصصی تعمیرات موبایل کاوش آنلاین مراجعه نمایید.

در نظر داشته باشید تعمیر گوشی اپل در مشهد یا تعمیر گوشی آیفون در مشهد نسبت به تعمیر گوشی اندروید در مشهد به دلیل سختی و گوشی آیفون از هزینه و دستمزد بیشتر معمولاً برخوردار بوده است.

منبع: فوت و فن
انتشار: 9 بهمن 1401 بروزرسانی: 9 بهمن 1401 گردآورنده: fun30t1.ir شناسه مطلب: 2151

به "تعمیر موبایل در مشهد و نحوه انتخاب یک تعمیرکار مناسب" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تعمیر موبایل در مشهد و نحوه انتخاب یک تعمیرکار مناسب"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید