تبلیغات در صفحه اول گوگل چگونه است؟

به گزارش شهر سرگرمی، رپرتاژآگهی - احتمالا آگهی های مختلفی را در نتایج جستجوی خود دیده اید. این نتایج با پرداخت هزینه، رتبه بالاتر یا پایین تر از نتایج ارگانیک را کسب نموده اند. به این کار تبلیغات در صفحه اول گوگل گفته می گردد.

تبلیغات در صفحه اول گوگل چگونه است؟

جهت دریافت مشاوره خدمات چاپ کاتالوگ فوری از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ کاتالوگ های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

این روش بازاریابی می تواند به طور چشم گیری ترافیک سایت را افزایش دهد.

نکته حائز توجه این است که بتوانید حجم عظیمی از این ترافیک ورودی را به مشتری تبدیل کنید. چون در غیر این صورت، تنها سرمایه خود را هدر داده اید.

افرادی که از تبلیغ در گوگل برای رشد سئوی سایتشان استفاده می نمایند، باید بدانند که این کار هیچ گونه تاثیری در بهبود رتبه ارگانیک ندارد.

آژانس تبلیغاتی پارس ادوردز به شما یاری می نماید تا بیشترین نرخ تبدیل را از آگهی های اجرا شده در گوگل کسب کنید.

تبلیغ در صفحه اول چگونه ایجاد می گردد؟

تبلیغات صفحه اول گوگل به 3 روش انجام می گردد.

  1. تبلیغ در صفحه اول first page bid
  2. تبلیغ در بالای صفحه اول top of page bid
  3. تبلیغ در رتبه اول first position bid

قبل از اینکه درباره این موارد شرح دهیم، باید بدانید که این آگهی ها چگونه و با چه ابزاری ایجاد می شوند.

همانطور که می دانید گوگل برای کاربران خود ابزارهای مختلفی را ایجاد نموده است. مانند سرچ کنسول و گوگل آنالیتیکس، ادسنس، ادموب و …

بنابراین برای تبلیغ دهندگان نیز ابزار بخصوصی ایجاد نموده است. گوگل ادز پلتفرمی است که برای اجرای انواع مختلفی از آگهی مورد استفاده قرار می گیرد.

به عنوان مثال، می توان با استفاده از گوگل ادز تبلیغات متنی، بنری، ویدیویی و بسیاری کمپین دیگر ایجاد کرد. با امکانات متنوع قرار گرفته در این پلتفرم، تبلیغ نمایندگان می توانند کمپین های خود را به صورت کامل مدیریت نمایند.

شرکت پارس ادوردز با توجه به سابقه بالا در اجرای تبلیغات گوگل و کسب نشان پارتنری گوگل، می تواند به صورت مدیریت شده تبلیغات شما را اجرا کند.

اکنون که با نحوه ایجاد تبلیغ آشنا شدید، به شرحات مرتبط صفحه اول گوگل می پردازیم.

1.پیشنهاد برای تبلیغ در صفحه اول گوگل

قرار دریافت در صفحه اول گوگل برای هر کسب و کار آنلاین موضوع فوق العاده ای به شمار می رود. اما مسئله ای که برای بسیاری از افراد به وجود می آید، میزان رقابت و سختی رسیدن به صفحه اول است.

مثلا در حوزه دیجیتال مارکتینگ، یک وب سایت تازه تاسیس شده کار دشواری برای رسیدن به صفحه اول خواهد داشت. عموما این کار بین 6 ماه تا 1 سال به طول می انجامد. حتی ممکن است زمان بیشتری احتیاج باشد.

تبلیغ در صفحه اول گوگل این شانس را به کسب و کارها می دهد تا شانس خود برای دریافت کلیک را افزایش دهند. به عنوان مثال، با اجرای یک ادگروپ و اضافه کردن کلمات کلیدی مربوط به حوزه دیجیتال مارکتینگ، سایت های تازه تاسیس و سایت های قدیمی می توانند رقابت با سایت های دیگر را ساده تر نمایند.

ضروری است که به وسیله تنظیمات کمپین گوگل ادز گزینه Est. first page bid را پیدا نموده و تیک آن را فعال کنید. اگر فکر می کنید کار سختی است، با کارشناسان پارس ادوردز ارتباط برقرار کنید.

2.پیشنهاد برای تبلیغات بالای صفحه اول

به احتمال بسیار زیاد، در جستجوهای خود با آگهی های بالای صفحه نتایج روبرو شده اید. عموما 4 نتیجه برای بالای صفحه درنظر گرفته شده و گاهی اوقات 3 آگهی دیگر در انتهای صفحه اول دیده می شوند.

شما می توانید با پیشنهاد مناسب، اگهی خود را بین رتبه های بالای صفحه اول نمایش دهید. همانطور که می دانید، هرچه صندلی بهتری در صفحه نتایج داشته باشید، تعداد کلیک دریافتی شما بیشتر است.

باید بدانید که قرار دریافت در صندلی بالای صفحه، به کلمه کلیدی انتخاب شده و میزان کیفیت تبلیغات شما مرتبط است.

کیفیت تبلیغات یک عدد در گوگل ادز بین 0 تا 10 است. به عنوان مثال، اگر نمره کیفیت شما 3 باشد، ممکن است آگهی شما در صفحه اول نتایج گوگل نمایش داده نگردد.

همچنین اگر نمره کیفیت شما 10 باشد، هزینه کمتری نسبت به رقبای خود که نمره 7 یا 8 دارند می پردازید.

مواردی که در نمره کیفیت شما تاثیر گذار هستند شامل:

  • نرخ کلیک یا CTR بالا
  • مرتبط بودن کلمات کلیدی به ادگروپ ها
  • کیفیت و ارتباط صفحات فرود یا لندینگ
  • مرتبط بودن صفحه تبلیغات با جستجوی صورت گرفته
  • سوابق عملکرد ثبت شده در اکانت گوگل ادز

3.پیشنهاد رتبه اول گوگل

طبق تحقیقاتی که توسط سایت های متعدد صورت گرفته، رتبه اول نتایج، بیشترین کلیک ممکن را کسب می نماید. به طور کلی، رتبه اول بیش از 31 درصد نرخ کلیک را ثبت نموده و این رقم برای رتبه دوم حدود 25 درصد است.

در حوزه دیجیتال کسی نیست که دوست نداشته باشه صفحه اش در رتبه 1 گوگل جای بگیره. رقابت برای این رتبه با توجه به کلمات کلیدی متفاوت است. به عنوان مثال، با کلمات طولانی شانس قرار دریافت در این صندلی خیلی بیشتر از عبارت های یک یا دو کلمه ای است.

با پیشنهاد رتبه اول تبلیغات گوگل (Est. First position bid) بیشترین کلیک ممکن را دریافت کنید. ممکن است نرخ کلیک رتبه اول تبلیغ با رتبه اول ارگانیک یکسان نباشد، اما شما می توانید در حالی که رتبه اول آگهی را در اختیار گرفتید، روی بهینه سازی صفحات خود نیز کار کنید.

اجرای تبلیغ در گوگل به این معنا نیست که صفحه ارگانیک شما دیگر در نتایج وجود نداشته باشد. در صورتی که رتبه 1 ارگانیک را کسب کنید و آگهی ایجاد نمائید، 2 نتیجه برای کلمات انتخاب شده خواهید داشت.

هزینه های تبلیغات چگونه محاسبه می شوند؟

تبلیغات در صفحه اول گوگل به صورت متنی اجرا می گردد و هزینه ای به ازای هر کلیک خواهند داشت. به عنوان مثال، تا زمانی که روی آگهی شما کلیک نگردد، هزینه ای بابت تبلیغ پرداخت نمی کنید.

به طور کلی کیفیت آگهی روی قیمت تاثیر دارد و اگر Quality Score بالایی کسب کنید، می توانید با هزینه ای کمتر از رقبا، وب سایت خود را تبلیغ کنید.

کارشناسان پارس ادوردز اطمینان حاصل می نمایند تا آگهی شما نمره کیفیت بالایی دریافت کند.

باید بدانید که هزینه تبلیغات در گوگل با توجه به کلمات کلیدی، حضور رقبا و موارد دیگری مشخص می گردد. به عنوان مثال، اگر شما برای کلمه کلیدی خرید دوچرخه 5 سنت پیشنهاد بدهید، رقیب شما می تواند با پیشنهاد بالاتر (6 یا 7 سنت) رتبه شما را تغییر دهد. به این ترتیب، هزینه تبلیغات در صفحه اول گوگل ممکن است تغییراتی داشته باشد.

توصیه

از پیشنهاد های بالا حراسی نداشته باشید. گاهی اوقات ممکن است کمپین شما با توجه به هزینه های پایین نمایش داده نشوند؛ حتی اگر هیچ رقیبی نداشته باشید!

علاوه بر آن، شما از اجرای این آگهی ها درآمد کسب می کنید. در صورتی که 10 دلار روی یک کمپین خرج کنید، این شانس را خواهید داشت تا 20 یا 30 دلار از آن درآمد کسب کنید.

برای این کسب درآمد ضروری است که صفحات سایت خود را کاملا بهینه سازی نموده تا در صورت اجرای آگهی، میزان بازگشت وجه (ROI) مناسبی دریافت کنید.

امیدواریم که از خواندن این مقاله لذت برده باشید و نحوه اجرای تبلیغ در صفحه اول گوگل را فهمیده باشید.

از قلم نیاندازید که می توانید آگهی های خود را توسط آژانس تبلیغات گوگل پارس ادوردز اجرا نمائید.

فاصله شما با صفحه اول گوگل، یک تماس با این شرکت است.

منبع: شفقنا اقتصادی
انتشار: 18 دی 1399 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1400 گردآورنده: fun30t1.ir شناسه مطلب: 1321

به "تبلیغات در صفحه اول گوگل چگونه است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تبلیغات در صفحه اول گوگل چگونه است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید