برگزاری کلاس گردشگری برای بچه ها و نوجوانان در کرمانشاه

به گزارش شهر سرگرمی، به مناسبت هفته گردشگری کلاس آموزش گردشگری برای بچه ها و نوجوانان در مجموعه طبیعت گردی کیکم برگزار شد.

برگزاری کلاس گردشگری برای بچه ها و نوجوانان در کرمانشاه

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه، عصر روز یکشنبه 8 مهر مزرعه بوم گردی کیکم (مدرسه طبیعت) میزبان کلاس آموزش گردشگری برای بچه ها و نوجوانان کرمانشاهی بود.

کیکاوس جلیلیان معاون گردشگری این اداره کل، هدف از برگزاری این برنامه را فراهم نمودن بستر فرهنگی گردشگری دانست و گفت: برای فرهنگ سازی در یک جامعه گردشگر پذیر هیچ راهی بهتر از تجربه کردن در آن نیست و بچه ها بهترین ویژگی را برای یادگیری و رفتار با منابع گردشگری طبیعی، تاریخی و ... و بازدیدکنندگان این منابع را دارند.

او افزود: به همین منظور روز هشتم مهرماه همزمان با هفته گردشگری برنامه ای برای بازدید جمعی از بچه ها و نوجوانان را در اقامتگاه بوم گردی کیکم کرمانشاه با عنوان گردشگری آموزشی بچه ها و نوجوانان تدارک دیدیم.

جلیلیان ادامه داد: در این مکان ضمن اینکه بچه ها و نوجوانان با کلیه خدمات و زیرساخت های گردشگری از جمله اقامت، حمل و نقل و جاذبه های گردشگری آشنا شدند، ارزشهای مهمان نوازی و پذیرایی را به عنوان یک فرهنگ کرمانشاهی از نزدیک مشاهده کردند.

او شرح داد: آشنایی با غذاها، کلوچه ها و دمنوش های بومی و محلی و در عین حال همزیستی با حیوانات و طبیعت در زیستگاه های سنتی و مشاهده معماری روستایی از دیگر برنامه های این برنامه آموزشی بود.

منبع: میراث آریا
انتشار: 28 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: fun30t1.ir شناسه مطلب: 227

به "برگزاری کلاس گردشگری برای بچه ها و نوجوانان در کرمانشاه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری کلاس گردشگری برای بچه ها و نوجوانان در کرمانشاه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید