بازگشت دوتکواندوکار به چین تایپه، فدراسیون: سفرشان غیرقانونی است

به گزارش شهر سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، آرین محمدی و امید عمیدی دو تکواندوکاری بودند که سال گذشته پس از هماهنگی امید غلامزاده مربی ایرانی چین تایپه با فدراسیون تکواندو، راهی این کشور شدند.

بازگشت دوتکواندوکار به چین تایپه، فدراسیون: سفرشان غیرقانونی است

با ما همراه باشید و با تور چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

این دو قرار بود شش ماه برای تمرین با تیم ملی تکواندو تایوان در راه کسب سهمیه المپیک ابتدا در این کشور حضور داشته باشند ولی شرایط کرونا و رضایت مسئولان فدراسیون تکواندو چین تایپه باعث تداوم حضور به مدت یکسال شد.

در خاتمه قرارداد در شش ماهه دوم این دو تکواندوکار به تهران بازگشتند، ولی بدون هماهنگی با فدراسیون تکواندو و اخذ مجوز شورای برون مرزی با روادیدی که قبل از خروج گرفته بودند، دوباره به چین تایپه بازگشتند.

فدراسیون تکواندو در پی اطلاع از موضوع فوق، غیر قانونی بودن سفر تکواندوکاران کشورمان را به همتای تایوانی خود منعکس نموده است.

شنیده می گردد بعضی اختلافات اقتصادی بین این دو با مربی ایرانی حاضر در چین تایپه که منجر به قطع همکاری آنها شده، باعث شده این دو تکواندوکار با سرمربی کره ای چین تایپه برای بازگشت به توافق برسند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 5 فروردین 1400 بروزرسانی: 5 فروردین 1400 گردآورنده: fun30t1.ir شناسه مطلب: 1468

به "بازگشت دوتکواندوکار به چین تایپه، فدراسیون: سفرشان غیرقانونی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازگشت دوتکواندوکار به چین تایپه، فدراسیون: سفرشان غیرقانونی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید