بازخوانی و آنالیز اثر فاکنر در هزار توی داستان

به گزارش شهر سرگرمی، هزارتوی داستان این هفته به آنالیز آثار ویلیام فاکنر، یکی از بزرگترین و پرآوازه ترین نویسندگان دنیا می پردازد؛ نویسنده ای برندهٔ جایزهٔ نوبل که با آثار فراوان و مهمش تاثیر مهمی روی نویسندگان بزرگی مثل مارکز، فوئنتِس و دیگران داشته است.

بازخوانی و آنالیز اثر فاکنر در هزار توی داستان

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی رادیو نمایش، آثار فاکنر را از نظر ساختار به یک سمفونی تشبیه می نمایند. همانطور که یک سمفونی احساسات، ضرباهنگ، ریتم و اتمسفرهای متفاوتی را ارائه می نماید، رمان های فاکنر نیز از لحن ها و اتمسفرهای متغیر بهره می برد تا به شکلی عامدانه، داستان را بیش از آن که روی صفحات کتاب خلق کند، در ذهن و تخیل مخاطبان به تصویر بکشد. آثار فاکنر بسیار پیچیده است و مخاطب آثار این نویسنده می داند که هنگام خواندن اثری از فاکنر باید شکیبا باشد.

آدینه ـ 12 دی ماه ـ در برنامه هزارتوی داستان بهناز بستاندوست داستان گل سرخی برای امیلی نوشته ویلیام فاکنر را روایت نموده و در بخش کارشناسی همراه با کیهان بهمنی به تحلیل و آنالیز این اثر خواهند پرداخت. گویندگی زندگینامه فاکنر را رضا عمرانی روایت نموده و تهیه نمایندگی برعهده ژاله محمدعلی است.

هزارتوی داستان آدینه ها ساعت 21 از رادیو نمایش پخش می گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 17 بهمن 1399 بروزرسانی: 17 بهمن 1399 گردآورنده: fun30t1.ir شناسه مطلب: 1372

به "بازخوانی و آنالیز اثر فاکنر در هزار توی داستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازخوانی و آنالیز اثر فاکنر در هزار توی داستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید