ایران خودرو صاحب هلدینگ لیزینگ شد

به گزارش شهر سرگرمی، لیزینگ نوعی قرارداد خرید و فروش است که برای معامله در زمینه های مختلف از جمله خودرو استفاده می شود. در واقع زمانی که خودرویی به شکل لیزینگی به شما فروخته می شود، امکان خرید اقساطی خودرو برای شما به وجود می آید و مبلغ توافق شده برای معامله را به طور قسطی و تدریجی پرداخت می کنید. سند زمانی به شما تحویل داده خواهد شد که تمام اقساط را پرداخت کنید و تعهدات قیدشده در قرارداد لیزینگ را انجام بدهید.

ایران خودرو صاحب هلدینگ لیزینگ شد

شرکت های ایرانی که اقدام به فروش لیزینگی خودرو می نمایند، معمولاً توافق و قراردادی 3 تا 4 ساله با افراد منعقد می نمایند؛ توافقی که طی آن امکان پرداخت اقساط خرید خودرو وجود دارد. بدیهی است که فروش اقساطی با کشیدن سود روی مبلغ فروش همراه خواهد بود. در واقع سود تعیینی برای ارائه تسهیلات فروش قسطی در نظر گرفته می شود. این یعنی قیمت تمام شده خرید خودرو نسبت به خرید معمولی خودرو بیشتر خواهد بود.

با تصمیم مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو، شرکت لیزینگ ایران خودرو به عنوان شرکت هلدینگ لیزینگ در این گروه تعیین شد. با یکپارچه سازی فعالیت های لیزینگ در ایران خودرو از این پس تمامی لیزینگ های گروه صنعتی ایران خودرو به صورت مجموعه شرکت های لیزینگ ایران خودرو فعالیت خواهند کرد و شرکت لیزینگ ایران خودرو به صورت هلدینگ لیزینگ به فعالیت خود ادامه خواهد داد.

پیش از این شرکت های لیزینگ ایرانیان، لیزینگ غدیر، لیزینگ سرمایه گذاری ایران خودرو و لیزینگ خودرو به صورت مستقل عمل می کردند که با تصمیم مدیرعامل ایران خودرو این فعالیت ها به صورت هلدینگ تجمیع می شود.

***

شما می توانید جدیدترین اخبار خودرو را در بلاگ خبرنگاران مطالعه کنید.

منبع: بلاگ دیوار
انتشار: 8 مرداد 1401 بروزرسانی: 8 مرداد 1401 گردآورنده: fun30t1.ir شناسه مطلب: 2054

به "ایران خودرو صاحب هلدینگ لیزینگ شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایران خودرو صاحب هلدینگ لیزینگ شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید