اولویتم بازی های آسیایی است، مربی الجزایری رکوردهای خوبی دارد

به گزارش شهر سرگرمی، سجاد مرادی در مصاحبه با خبرنگاران، در مورد آغاز برنامه های آماده سازی خود در راه بازی های آسیایی 2014 اینچئون اعلام کرد: من از روز دوشنبه تمرینات خودم را آغاز می کنم. در این مدت به استراحت پرداختم و با هماهنگی که با فدراسیون داشتم در اردوهای تیم ملی حضور نداشتم ولی با آمدن سمیر خدار به ایران برنامه های من نیز آغاز خواهد شد.

اولویتم بازی های آسیایی است، مربی الجزایری رکوردهای خوبی دارد

وی اضافه نمود: من در مسابقات داخل سالن حضور پیدا نخواهم کرد و الویتم بازی های آسیایی 2014 اینچئون خواهد بود. البته در چند مسابقه جایزه بزرگ حضور پیدا می کنم و برای همین تمرینات خودم را از روز دوشنبه برای بازی های آسیایی آغاز می کنم.

مرادی در پاسخ به این سوال که آیا با حضور سمیر خدار می تواند مدال های بازی های آسیایی گوانجو را تکرار کند، گفت: این مربی است که من خودم انتخاب کردم و به وی اطمینان کامل دارم چرا که رکوردهای خیلی خوبی بر جای گذاشته است. با آمدن وی شرایطی که فدراسیون مهیا خواهد نمود می توانم خودم را به خوبی آماده این مسابقات کنم. وقتی من این دو مدال را کسب کردم بنابراین می توانم بار دیگر آنها را تکرار کنم.

کاپیتان تیم ملی دوومیدانی از بهبود اوضاع ملی پوشان در قیاس با ماه های گذشته اطلاع داد و اضافه نمود: شرایط واقعا بهتر شده است. در دو سال گذشته ما مسائل بسیاری داشتیم با این حال آقای داوری رئیس فدراسیون با وجود همه کمبودهای اقتصادی برای بهتر شدن وضعیت کوشش می نماید و وزیر ورزش نیز حمایت های خوبی داشته است که فکر می کنم در آینده نیز بهتر خواهد شد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 2 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: fun30t1.ir شناسه مطلب: 339

به "اولویتم بازی های آسیایی است، مربی الجزایری رکوردهای خوبی دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اولویتم بازی های آسیایی است، مربی الجزایری رکوردهای خوبی دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید