افزایش 14 درصدی مصرف آب دراستان در امسال

به گزارش شهر سرگرمی، مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان یزد از افزایش 14 درصدی میزان مصرف آب در فروردین ماه امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته در استان یزد اطلاع داد .

افزایش 14 درصدی مصرف آب دراستان در امسال

به گزارش خبرنگارخبرنگاران یزد ، اصغر ریاضتی در نشست با فرماندار مهریز ، با اشاره به ضرورت بحث مدیریت مصرف گفت : برای مقابله با مشکل کم آبی و افزایش فرهنگ مدیریت مصرف ، لازم است فرمانداری ، شهرداری و دیگر ادارات همکاری و هماهنگی لازم را با این شرکت داشته باشند.

وی اضافه کرد: با توجه به تعداد زیاد روستاهای تحت تاثیر خشکسالی در این شهرستان ، احتیاجمند همکاری دستگاه های شهرستان در راستای تامین تانکرهای آب رسان ثابت و سیار می باشیم

ریاضتی با اشاره به اهمیت استفاده از لوازم کاهنده مصرف و تاثیر آن در بحث مدیریت مصرف گفت : لازم است تا قبل از فرا رسیدن فصل تابستان،تمامی ادارات به لوازم کاهنده از قبیل پرلاتور و سایبان کولر مجهز شوند.

وی وجود انشعابات غیرمجاز در سطح شهرستان و هدررفت آب به دلیل شکستگی شبکه آبرسانی در پی فعالیت پیمانکاران گاز را از مسائل این شهرستان عنوان نمود که باید اقدامات لازم در راستای برطرف آن صورت گیرد .

احتیاج آبی شهرستان 250 لیتر بر ثانیه است

معاون بهره برداری و توسعه آب شرکت آبفا در این نشست گفت : تمام احتیاج آبی شهرستان 250 لیتر بر ثانیه می باشد که منابع موجود تنها توان فراوری 170 لیتر بر ثانیه آب را دارا می باشد .

جلال علمدار اضافه کرد : با وجود این شرایط سخت کم آبی شرکت آبفا سعی دارد تا حد امکان با بحث جیره بندی آب در شهرستان روبرو نشود که این امر همکاری کامل مردم شریف را می طلبد .

مدیر امور آبفای مهریز نیز در این نشست با اشاره به شرایط کمبود آب در این شهرستان گفت : ما علاوه بر کم آبی با مسائلی از قبیل کمبود منابع آب داخلی و کمبود تانکر آب ثابت جهت آبرسانی به مشترکین روبرو هستیم .

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 22 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 22 اردیبهشت 1400 گردآورنده: fun30t1.ir شناسه مطلب: 1554

به "افزایش 14 درصدی مصرف آب دراستان در امسال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش 14 درصدی مصرف آب دراستان در امسال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید