اتفاق عجیب در لیگ برتر فوتسال، زمان یکی از بازی ها دست کاری شد

به گزارش شهر سرگرمی، در خلال مسابقات لیگ برتر فوتسال نوجوانان و در یکی از رقابت ها، تیم فوتسال چیپس کامل مشهد به علت دست کاری شدن زمان، بازی را باخت.

اتفاق عجیب در لیگ برتر فوتسال، زمان یکی از بازی ها دست کاری شد

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی خبرنگاران، مسابقات لیگ برتر فوتسال نوجوانان این روز ها به میزبانی شاهرود در حال برگزاری است و تیم ها با یکدیگر به رقابت می پردازند.

در یکی از این ملاقات ها 2 تیم چیپس کامل مشهد و مجتمع فردوس قم به مصاف هم رفتند که نماینده خراسان رضوی در اتفاقی بسیار عجیب و با اشتباه فاحش یاری داور وقت نگه دار از حریف خود بازنده شد.

ماجرا از این قرار است که در بازی 2 تیم چیپس کامل و فردوس قم در حرکتی عجیب در حالی که ثانیه شمار بازی 6 دقیقه به خاتمه بازی را نشان می داد و چیپس کامل مشهد هم با نتیجه 2 بر صفر از حریف خود عقب بود، ناگهان بعد از به اوت رفتن توپ یک دقیقه از وقت های قانونی بازی از کرنومتر تابلوی بازی کم شد و در تصاویری که از بازی منتشر شده این اتفاق نادر کاملا معین است.

ظاهرا به علت این اتفاق مسئولان تیم فوتسال چیپس کامل مشهد از داور این ملاقات شکایت نموده اند و به همین علت کمیته داوران فدراسیون فوتبال هم او را از ادامه مسابقات محروم نموده است.

بیشتر بخوانید

  • سنگ سفیدی: بازی با تیم فوتسال کراپ از لحاظ فنی مجذوب کننده خواهد بود/ هیجان و لذت بازی فوتسال به حضور تماشاگران است

تیم فوتسال چیپس کامل مشهد در ادامه این بازی پیروز به جبران یکی از گل های خورده شد، اما در نهایت با نتیجه 2 بر یک تن به شکست داد تا افسوس یک دقیقه از دست رفته را بخورد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 15 آبان 1400 بروزرسانی: 15 آبان 1400 گردآورنده: fun30t1.ir شناسه مطلب: 1802

به "اتفاق عجیب در لیگ برتر فوتسال، زمان یکی از بازی ها دست کاری شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اتفاق عجیب در لیگ برتر فوتسال، زمان یکی از بازی ها دست کاری شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید