آزمایش بالینی واکسن کرونا در امپریال کالج لندن شروع شد

به گزارش شهر سرگرمی، به گزارش خبرنگاران به نقل از پرس اسوسیشن، واکسن کووید19 که در امپریال کالج لندن توسعه یافته روز 19 ژوئن به یک داوطلب سالم تزریق شده است.

آزمایش بالینی واکسن کرونا در امپریال کالج لندن شروع شد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات مهاجرت به انگلیس از طریق تحصیل در کالج هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی انگلیس، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی انگلستان، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های انگلیس انتخاب کنید.

این شرکت نماینده در آزمایش بالینی واکسن مذکور خواسته ناشناس بماند. طبق گزارش ها وی در سلامت کامل است و هیچ گونه نگرانی درباره سلامت وجود ندارد. 4 هفته دیگر دومین دوز واکسن به این شرکت نماینده تزریق می گردد.

این در حالی است که اکنون واکسن توسعه یافته در دانشگاه آکسفورد نیز در مرحله آزمایش بالینی قرار گرفته است. آزمایش های بالینی این واکسن در ماه آوریل شروع شده و بیش از هزار شرکت نماینده در آن حضور دارند.

پروفسور رابین شاتوک از امپریال کالج لندن این تحقیق را رهبری می نماید. او می گوید: ما مشتاقانه منتظر استخدام داوطلبان برای شرکت در آزمایش هستیم تا بتوانیم ایمنی و توانایی واکسن برای فراوری آنتی بادی های خنثی نماینده را ارزیابی کنیم.

پیش بینی می گردد طی روزهای آینده 15 داوطلب دیگر نخستین دوز از واکسن توسعه یافته در امپریال کالج لندن را دریافت نمایند. البته در کل 300 نفر در این آزمایش بالینی حضور خواهند داشت.

اگر این مرحله از واکسن ها نشان دهد واکسن ایمن است و واکنش ایمنی در بدن ایجاد می نماید، در ماه اکتبر آزمایشی با حضور 6هزار نفر انجام می گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 8 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: fun30t1.ir شناسه مطلب: 1048

به "آزمایش بالینی واکسن کرونا در امپریال کالج لندن شروع شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آزمایش بالینی واکسن کرونا در امپریال کالج لندن شروع شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید