95 نفر داوطلب نمایندگی مجلس یازدهم در کهگیلویه و بویراحمد شدند

به گزارش شهر سرگرمی، خبرنگاران/کهگیلویه و بویراحمد استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: 95 نفر داوطلب نمایندگی مجلس یازدهم در این استان شدند.

95 نفر داوطلب نمایندگی مجلس یازدهم در کهگیلویه و بویراحمد شدند

از سفر با تور سریلانکا به یکی از زیباترین کشورهای آسیایی سفر کنید و از شهرهای زیبای کلمبو و بنتوتا دیدن کنید.

حسین کلانتری در نشست با خبرنگاران، اضافه کرد: در حوزه کهگیلویه بزرگ 48 نفر، بویراحمد و دنا 38 نفر و 19 نفر نیز در حوزه انتخابیه گچساران و باشت داوطلب شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی هستند.

وی اظهار کرد: فرایند ثبت نام از داوطلبین از دهم آذر در سه حوزه انتخابیه شروع و 5 خانم نیز در بین جمعیت ثبت نامی حضور دارند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: کهگیلویه با 3 داوطلب زن در صدر ثبت نامی های مجلس در استان در بخش زنان قرار گرفته است.

کلانتری با بیان اینکه بر اساس قانون انتخابات با تخلفات انتخاباتی برخورد می گردد، توضیح داد: ریل ما قانون است و با متخلفین به شدت برخورد خواهد شد.

وی ادامه داد: اینکه مدیری از امکانات بیت المال به نفع و ضرر کسی استفاده کند، با برخورد قانونی روبه رو خواهد شد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه در بعضی مسائل شاید قانون به صراحت تخلف را تبیین نکرده باشد، مطرح نمود: باید افراد و مدیران شأن خود را بدانند و هوشیارانه عمل نمایند.

کلانتری بیان نمود: مدیرانی که در میتینگ های انتخاباتی شرکت نمایند، در ستاد و فرایند اجرای انتخابات بکار گرفته نشده و به دستگاه متولی نیز معرفی می شوند.

وی مبنای اقدامات را قانون دانست و تاکید نمود: ستاد انتخابات فعال شده و حتی تبلیغات زودهنگام نیز رصد شده و بر حسب قوانین با تخلفات برخورد خواهیم کرد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد اظهارکرد: مراجع تشخیص تخلف معین شده و هرجایی رفتار مجرمانه و تخلف باشد، برخورد خواهیم کرد.

به گزارش خبرنگاران، به نقل از روابط عمومی استانداری کهگیلویه و بویراحمد، کلانتری بر حفظ حرمت داوطلبان انتخابات مجلس یازدهم توسط اصحاب رسانه تاکید و بیان نمود: رسانه ها می توانند شاخصه های یک انتخاب خوب را با حفظ شأن افراد برای جامعه تبیین نمایند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 4 بهمن 1398 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: fun30t1.ir شناسه مطلب: 559

به "95 نفر داوطلب نمایندگی مجلس یازدهم در کهگیلویه و بویراحمد شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "95 نفر داوطلب نمایندگی مجلس یازدهم در کهگیلویه و بویراحمد شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید