کبیر: تیم ملی بسکتبال باید روی لحظات پایانی بازی بیشتر کار کند، شالوده اصلی تیم ملی احتیاج به تغییر دارد

به گزارش شهر سرگرمی، مدیر فنی تیم شهرداری گرگان گفت: کادر فنی و بازیکنان روی لحظات پایانی بازی باید بیشتر کار نمایند و حفظ آرامش و تمرکز در دقایق پایانی، اهمیت زیادی دارد.

کبیر: تیم ملی بسکتبال باید روی لحظات پایانی بازی بیشتر کار کند، شالوده اصلی تیم ملی احتیاج به تغییر دارد

اسدالله کبیر در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران در خصوص نتایج تیم ملی بسکتبال ایران در مرحله نخست جام جهانی 2019 گفت: تیم ملی در بازی آخر مقابل اسپانیا با آرامش بیشتری بازی کرد و توپ را به خوبی به چرخش درآورد. همه بازیکنان بهتر از دو دیدار قبلی مقابل پورتوریکو و تونس ظاهر شدند. تنها بهنام یخچالی مثل همواره خوب کار کرد و تفاوتی با بازی قبلی نداشت. او خیلی کم نوسان و در سطح بالایی بازی می نماید. رستم پور، گرامی پور، حامد حدادی، محمد جمشیدی و سجاد مشایخی، نمایش بسیار خوبی مقابل اسپانیا داشتند

کبیر ادامه داد: در ورزش همه چیز ممکن است اتقاق بیفتند. من فکر می کردم چین مقابل ونزوئلا به پیروزی برسد ولی شکست چین، تبدیل به شانس مجدد ما برای کسب سهمیه المپیک شد. البته چینی ها با یک پیروزی وارد مرحله دوم شده اند و شرایط بهتری نسبت به ما دارند. حریفان ما در مرحله دوم، آنگولا و فیلیپین هستند که تیم ملی ایران، توانایی شکست دادند هر دو تیم را دارد.

مدیر فنی تیم شهرداری گرگان توضیح داد: تیم ایران در بازی نخست خود مغلوب پورتوریکو شد. پورتوریکو 14 بار در جام جهانی و المپیک حاضر بوده و تیم ضعیفی نیست اما شکست در ثانیه های پایانی، روحیه بازیکنان را شدت تضعیف کرد. آنها با را روحیه ای ضعیف مقابل تونس تونس به میدان رفتند و دلیل شکست آنها مقابل این تیم، روحی بود.

کبیر گفت: کادر فنی و بازیکنان روی لحظات پایانی بازی باید بیشتر کار نمایند. حفظ آرامش و تمرکز در دقایق پایانی، اهمیت زیادی دارد. بازی تدارکاتی در تمام طول سال، تجربه بین المللی بازیکنان را افزایش می دهد و در بازی های حساس به یاری تیم می آید.

او گفت: شالوده اصلی تیم ملی احتیاج به تغییرات مثبت دارد. فدراسیون باید از الآن تدارک 4 سال آینده را ببیند و بازیکنان مستعد را تحت پوشش قرار دهد. تیم ملی احتیاج به تغییر و تحول کلی دارد و اتکا به چند بازیکن اصلاً خوب نیست. تیم ملی باید یک دست باشد و برگزاری لیگ قوی و فرصت دادن به جوان ها می تواند آنها را برای برای جانشینی بزرگانی که سال ها برای تیم ملی جنگیدند، آماده کند.

تیم ملی بسکتبال ایران از ساعت 12:30 امروز آدینه به مصاف آنگولا می رود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 12 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: fun30t1.ir شناسه مطلب: 266

به "کبیر: تیم ملی بسکتبال باید روی لحظات پایانی بازی بیشتر کار کند، شالوده اصلی تیم ملی احتیاج به تغییر دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کبیر: تیم ملی بسکتبال باید روی لحظات پایانی بازی بیشتر کار کند، شالوده اصلی تیم ملی احتیاج به تغییر دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید