چگونه لباس های ظریف را بشوییم؟

به گزارش شهر سرگرمی، با وجود اینکه ماشین لباسشویی کار شست و شو را بسیار آسان نموده است، اما هم چنان برای بعضی لباس ها مناسب نیست. لباس های ظریف یکی از مواردی است که نمی توان با ماشین لباسشویی شست. با وجود اینکه، شستن لباس های ظریف با دست می تواند آن ها را برای مدت طولانی شاداب و نو نگه دارد، اما برای بسیاری از افراد، این فرآیند مانند یک کار سخت و پیچیده به نظر می رسد. حتی اگر از برترین مواد شوینده هم بهره ببرید، ممکن است بدون اینکه متوجه شوید به بافت لباس های خود آسیب بزنید.

چگونه لباس های ظریف را بشوییم؟

برای جلوگیری از آسیب رساندن به لباس های حساس و ظریف مانند پشم، ابریشم، ترمه و لباس های دارای تزیینات آراسته مانند تور و گلدوزی باید از شوینده ای بهره ببرید که مسئله ای برای الیاف ظریف این پارچه ها ایجاد نکند، و در عین حال بطور کامل شسته شوند. بصورت تجربی همه ما دریافته ایم که لباس های حساس را باید با دست و با استفاده از آب سرد بشوییم. تا به امروز برای شستشوی دستی فقط از پودرهای دستی استفاده می شد، اما کیست که از مسائل پودرهای دستی اطلاع نداشته باشد. در این مقاله می خواهیم پیشنهاد تازهی به شما بدهیم تا با خیالی آسوده، لباس های ظریف خود را بشویید. پیشنهاد ما اولین مایع لباسشویی مخصوص دست در ایران است. در ادامه درباره مزیت های این محصول تازه صحبت می کنیم.

مزایای استفاده از مایع لباسشویی مخصوص دست

  • الیاف را عمیقا تمیز می کند و نرمی اولیه آن را حفظ می کند
  • لباس های با الیاف ظریف و حساس به دما مانند پشم و ابریشم را می بایست در آب سرد و نهایتاً آب با دمای 30 درجه شست. مایع لباسشویی مخصوص دست راپیدو به راحتی در دمای پایین آب حل می گردد و از الیاف لباس محافظت می کند.
  • مایع لباسشویی حتی در آب های سخت به سرعت حل می گردد هیچ به جامانده ای بر روی لباس بر جا نمی ماند. علاوه بر این، فرآیند آبکشی لباس ها را ساده تر و سریع تر می کند.
  • فقط چند قطره مایع لباسشویی مخصوص دست کافیست تا لکه های سخت مانند لکه روغن و چربی پاک شوند. با مایع لباسشویی دستی به راحتی از شر لکه های لباس خلاص می شوید، بدون اینکه مجبور به ساییدن و مشت و مال کردن لباس شوید.
  • مایع لباسشویی مخصوص دست، حاوی عصاره آلوئه ورا برای سازگاری بهتر با پوست دست است.

برای شستن لباس هایی که احتیاج به مراقبت بیشتری دارند، شستشو با دست، برترین روش است. مایع لباسشویی مخصوص دست راپیدو که برای اولین بار در ایران فراوری شده است در تمام مراحل شستشو علاوه بر قدرت بالای تمیزکنندگی، مراقبت از لباس ها و پوست دست را تضمین خواهد کرد. برند راپیدو با نوآوری های متعدد خود توانسته است رضایت طیف وسیعی از مشتریان را جلب کند. برای اطلاع از ویژگی های اولین مایع لباسشویی مخصوص دست راپیدو بر روی لینک زیر کلیک نمایید.

اولین مایع لباسشویی مخصوص دست در ایران

منبع: فوت و فن
انتشار: 8 اسفند 1401 بروزرسانی: 8 اسفند 1401 گردآورنده: fun30t1.ir شناسه مطلب: 2164

به "چگونه لباس های ظریف را بشوییم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چگونه لباس های ظریف را بشوییم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید