چهار تیم راه یافته به مرحله نهایی سطح دو والیبال تعیین شدند

به گزارش شهر سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، دوازده کشور در سطح دو لیگ جهانی والیبال سال 2015 کشور رقابتهای دور مقدماتی خود را از روز شنبه 26 اردیبهشت ماه در سه گروه برای کسب یک سهمیه مرحله نهایی شروع کردند. این رقابتها به مدت هشت هفته پیگیری شد و با وجود اینکه هنوز دو دیدار دیگر این سطح روز دوشنبه برگزار خواهد شد، اما از هر گروه یک تیم به مرحله نهایی سطح دو که به میزبانی بلژیک برگزار می گردد، صعود کردند که تیم های بلغارستان، فرانسه، بلژیک و هلند هستند.

چهار تیم راه یافته به مرحله نهایی سطح دو والیبال تعیین شدند

مرحله نهایی سطح دو لیگ جهانی 10 و 11 جولای (19 و 20 تیرماه) در بلژیک پیگیری خواهد شد که قهرمان این مسابقات راهی مرحله نهایی سطح یک در برزیل می گردد.

در گروه نخست سطح دو تیم بلغارستان با کسب 21 امتیاز از 8 پیروزی صدرنشین شد و راهی مرحله نهایی شد. در این گروه تیم های کانادا با 23 امتیاز از 6 پیروزی در صندلی دوم نهاده شد. (پیروزی کمتر نسبت به بلغارستان و امتیاز بیشتر) تیم آرژانتین و کوبا نیز با 18 و 7 امتیاز به ترتیب از 6 و 3 پیروزی در رتبه های بعدی نهاده شدند. در این گروه یک دیدار بلغارستان و آرژانتین باقی مانده است اما نتیجه آن در رده بندی تاثیری نخواهد گذاشت.

در گروه دوم سطح دو نیز تیم فرانسه با اقتدار و 35 امتیاز از 12 پیروزی در صدر نهاده شد راهی مرحله نهایی این سطح شد. فرانسه یکی از مدعیان قهرمانی در سطح دو و صعود به مرحله نهایی سطح یک سال جاری است.

در این گروه تیم های ژاپن، جمهوری چک و کره جنوبی به ترتیب با 17، 12 و هشت امتیاز از 5، 5 و دو پیروزی در رتبه های دوم تا چهارم گروه نهاده شدند و به کار خود در این رقابتها انتها دادند.

در گروه سوم سطح دو، تیم ملی والیبال بلژیک با 27 امتیاز از 10 پیروزی صدرنشین شد و جواز حضور در مرحله نهایی را به دست آورد. اما از آنجایی که این کشور خود میزبان مرحله نهایی سطح دوم لیگ جهانی است، تیم ملی والیبال هلند با کسب 26 امتیاز از 9 پیروزی در این گروه دوم شد و راهی مرحله نهایی رقابتهای این سطح شد.

تیم های فنلاند و پرتغال در این گروه به ترتیب با 11و 5 امتیاز از 3 و یک پیروزی در مکان های سوم و چهارم نهاده شدند. این دو تیم یک مسابقه دیگر دارند که نتیجه آن در رده بندی گروه تغییری ایجاد نخواهد کرد.

بنابر این چهار تیم بلغارستان، فرانسه، بلژیک و هلند در مرحله نهایی سطح دو لیگ جهانی برای یک سهیه برزیل با یکدیگر مبارزه خواهند کرد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 20 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: fun30t1.ir شناسه مطلب: 391

به "چهار تیم راه یافته به مرحله نهایی سطح دو والیبال تعیین شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چهار تیم راه یافته به مرحله نهایی سطح دو والیبال تعیین شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید