نسخه ای لوکس تر برای رقابت با مایباخ S کلاس

به گزارش شهر سرگرمی، هرچند این روزها شاسی بلندها در حال منقرض کردن سدان ها هستند اما بااین حال، خودروسازان لوکس هنوز هم به حمایت از سدان های خود ادامه می دهند. یکی از مصادیق این موضوع آئودی است که در حال آماده کردن نسخه ای لوکس تر از سدان پرچم دار A8 با پسوند هورش است.

نسخه ای لوکس تر برای رقابت با مایباخ S کلاس

به گزارش خبرنگاران، حال وب سایت روسی Kolesa بر اساس تصاویر جاسوسی، رندرهایی نزدیک به واقعیت از این خودرو طراحی کرده تا پیش نمایشی از آن ارائه کرده باشد.

این رندرها، سدان باشکوهی را نشان می دهند که مستقیماً مرسدس-مایباخ S کلاس را هدف قرار داده است.

البته آئودی A8 هورش در ظاهر با آنچه که از فیس لیفت آیندهٔ A8 معمولی انتظار داریم تفاوت چندانی نخواهد داشت هرچند که انتظار طراحی کاملاً متفاوتی را هم نداشتیم.

A8 هورش که به احتمال زیاد بر اساس نسخهٔ کشیدهٔ A8 L ساخته می شود، در جلو با استفاده از مقادیر زیادی کروم در جلوپنجره، از نسخهٔ معمولی متمایز می شود.

در عقب اما این تمایز وجود ندارد اما بااین حال، احتمالاً طراحان آئودی با استفاده از تریم های کرومی در پایین سپر و چراغ ها، سعی در ایجاد تمایز خواهند داشت. رینگ های بزرگ و منحصربه فرد نیز به A8 هورش کمک خواهند کرد تا خود را به عنوان نسخه ای لوکس تر نشان دهد.

هرچند آئودی هنوز تأیید نکرده که قصد احیای زیر برند هورش را دارد اما این شرکت در سال 2019 گفت که A8 در آینده نسخه ای لوکس تر خواهد داشت.

علاوه بر این، تصاویر جاسوسی هم به نوعی نشان از بازگشت هورش دارند زیرا در این تصاویر، تعدادی A8 L را مشاهده کرده ایم که پوشش های استتاری، چیزی را در پایهٔ ستون های C آن ها پنهان کرده اند. این می تواند یک H زیبا به عنوان لوگوی هورش باشد.

فعلاً مشخصات چندانی از A8 هورش نمی دانیم ولی گفته شده این آخرین A8 خواهد بود که به پیشرانهٔ W12 مجهز می شود.

انتظار می رود فیس لیفت آئودی A8 اواخر امسال رونمایی شود و سپس چندی بعد A8 هورش هم پدیدار شود.

منبع: پدال

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 19 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 19 اردیبهشت 1400 گردآورنده: fun30t1.ir شناسه مطلب: 1549

به "نسخه ای لوکس تر برای رقابت با مایباخ S کلاس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نسخه ای لوکس تر برای رقابت با مایباخ S کلاس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید