نتیجه بنچمارک وان پلاس 8 تی منتشر شد

به گزارش شهر سرگرمی، وان پلاس 8 تی در تاریخ 14 اکتبر (23 مهر) رونمایی می گردد و تا به امروز در رابطه با این محصول خبرهای زیادی منتشر شد. با معینات فنی این گوشی تا حدودی آشنا هستیم منتها معین نبود وان پلاس در آن از پردازنده اسنپدراگون 865 استفاده می نماید یا مدل پلاس که خوشبختانه نتیجه بنچمارک وان پلاس 8 تی تا حدودی این موضوع را معین کرد.

نتیجه بنچمارک وان پلاس 8 تی منتشر شد

از پروفایل ما encaria دیدن نمایید.

روز گذشته افشاگری با نام Sudhanshu در توییتر، بنچمارک گیک بنچ 4 گوشی وان پلاس 8 تی را به اشتراک گذاشت که با توجه به آن، می بینیم نماینده مورد انتظار شرکت چینی توانسته در بخش تک هسته ای امتیاز 3843 و در بخش چند هسته ای نیز امتیاز 11714 را بدست بیاورد. اگر نتایج مربوط به بنچمارک گیک بنچ را دنبال نموده باشید شاید این اعداد برایتان کمی عجیب به نظر برسند که همینطور هم هست. معمولا نتایج گیک بنچ 5 منتشر می گردد اما این امتیازات مربوط به نسخه 4 هستند.

اما خوشبختانه این موضوع باعث نمی گردد نتوانیم عملکرد واقعی این گوشی را تخمین بزنیم. با آنالیز این اعداد و ارقام، به این نتیجه رسیدیم که وان پلاس 8 تی به نسبت وان پلاس 8 تغییر خاصی نداشته ولی در طرف مقابل به نسبت محصولی نظیر گلکسی نوت 20 اولترا با اسنپدراگون 865 پلاس، ضعیف تر بوده. بنابراین به احتمال بسیار زیاد باز هم شاهد بکارگیری اسنپدراگون 865 به عنوان قلب تپنده نماینده جدید خواهیم بود.

البته اگر از کاربران و علاقه مندان محصولات وان پلاس هستید باید بگوییم اصلا جای نگرانی نیست چون تفاوت بین دو پردازنده آنقدر زیاد نیست که کاربر را دچار مشکل کند. خصوصا اینکه وان پلاس، حداقل با توجه به بنچمارک، قرار است 12 گیگابایت حافظه رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی نیز برای این گوشی در نظر بگیرد. این ترکیب سخت افزاری به راحتی تا دو سال پاسخ گوی تمام احتیاج کاربران خواهد بود. همچنین باید به این نکته هم اشاره کنیم که مدل 8/128 گیگابایتی وان پلاس 8 تی هم در دست ساخت قرار گرفته است که اتفاقا در ماه جولای شاهد انتشار بنچمارک آن بودیم.

دیگر اطلاعات مهم مربوط به این گوشی که به وسیله این تصویر می توانیم به آن دسترسی داشته باشیم، بهره مندی آن از اندروید 11 سوار بر رابط کاربری OxygenOS 11 است و این می تواند خبر بسیار خوبی برای علاقه مندان این محصول باشد چرا که بدون مشکل می توانند اندروید 13 را هم دریافت نمایند.

  • در کنار وان پلاس 8T احتمالا 5 گجت دیگر معرفی می شوند

معینات فنی وان پلاس 8 تی؛ از شایعه تا واقعیت

همانطور که اشاره نمودیم، تا به این لحظه اطلاعات زیادی در رابطه با این گوشی منتشر شد اما بخشی از آن ها شایعه و بخشی دیگر رسما تایید شده اند. برای مثال نمایشگر 120 هرتزی قطعا در این محصول حضور خواهد داشت. همچنین یک شارژر 65 واتی هم درون جعبه در دسترس قرار گرفته است تا کاربر بتواند باتری 4500 میلی آمپر ساعتی گوشی را در کمتر از 40 دقیقه شارژ کند. علاوه بر این ، با اعلام مدیرعامل این شرکت، سال جاری قطعا خبری از وان پلاس 8 تی پرو نخواهد بود.

شایعات اما حاکی از آن است که این گوشی به نمایشگری 6.55 اینچی با وضوح 2400 × 1080 پیکسل یا همان +FHD مجهز می گردد. دوربین سلفی هم به احتمال فراوان 16 مگاپیکسلی خواهد بود و نه 32 مگاپیکسلی که در گزارش اخیر به آن اشاره نمودیم.

از شایعه که بگذریم، می رسیم به انتظاراتی که از وان پلاس 8 تی داریم. از آن جایی که مدیرعامل وان پلاس در صحبت های اخیر خود به این نکته اشاره نمود که اگر کاربران به خرید مدل پرو علاقه دارند، وان پلاس 8 پرو به عنوان یک گزینه مناسب برایشان در دسترس است، می توان انتظار داشت 8 تی از معینات ضعیف تری به نسبت آن بهره ببرد.

این تغییرات شامل کیفیت و اندازه نمایشگر و همچنین دوربین ها می شوند. اینکه آیا کیفیت این دوربین ها کاهش خواهد داشت یا خیر معین نیست اما به نظر می رسد وان پلاس نمی خواهد در گوشی جدید از لنز تله فوتو و سنسور فیلتر رنگ استفاده کند. به جای آن، وظیفه عکاسی و فیلم برداری در این گوشی بر عهده یک سنسور 48 مگاپیکسلی اصلی، 16 مگاپیکسلی فوق عریض، 5 مگاپیکسلی ماکرو و 2 مگاپیکسلی سنجش عمق خواهد بود.

اخیرا در برنامه دوربین این گوشی شاهد این بودیم که وان پلاس 8 تی قرار است با دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی راهی بازار گردد اما به نظر می رسد این اتفاق رخ نمی دهد. البته جای نگرانی هم ندارد چون گفته می گردد دوربین 48 مگاپیکسلی این گوشی از نمونه بکار رفته در وان پلاس 8 نیز کیفیت بیشتری خواهد داشت.

وان پلاس 8 تی در تاریخ 14 اکتبر (23 مهر) رونمایی می گردد اما در رابطه با تاریخ عرضه آن به بازار اطلاعی نداریم. گفتنی است با توجه به خبرها و شایعات اخیر، به نظر می رسد این گوشی هنگام عرضه در محدوده قیمتی 600 یورو (750 دلار) قرار بگیرد.

  • آمازون معینات و قیمت پرچم دار وان پلاس 8T 5G را فاش کرد

منبع: PhoneArena

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 15 آبان 1399 بروزرسانی: 15 آبان 1399 گردآورنده: fun30t1.ir شناسه مطلب: 1186

به "نتیجه بنچمارک وان پلاس 8 تی منتشر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نتیجه بنچمارک وان پلاس 8 تی منتشر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید