معرفی مرکز خرید تفلیس سنترال گرجستان

به گزارش شهر سرگرمی، خرید از محبوب ترین کارها و فعالیت های سرگرم کننده ای است که گردشگران در سفر به تفلیس می توانند انجام دهند . وجود بازارهای محلی متعدد ، مراکز خرید مدرن و خیابان های مملو از فروشگاه و مغازه موجب شده تفلیس به یکی از بهترین شهرهای گرجستان برای خرید تبدیل شود . مرکز خرید تفلیس سنترال Tbilisi Central Shopping Mall که در مرکز شهر واقع شده از دسترسی راحت و آسان برخوردار بوده و با داشتن فروشگاه های متعدد برای عرضه اجناس و اقلام با کیفیت ، یکی از بهترین های تفلیس به شمار می اید . تفلیس سنترال یا تبیلیسی سنترال در تمامی روزهای هفته ساعت 10 صبح درهای خود را به روی مراجعه کنندگان گشوده و تا 10 شب نیز باز می باشد . به طور متوسط هر روز این مرکز خرید مدرن حدود 10 هزار نفر بازدیدکننده دارد . در مرکز خرید سنترال تفلیس تمامی رده های سنی می توانند خریدی مناسب داشته باشند .

معرفی مرکز خرید تفلیس سنترال گرجستان

با ما سفر کنید و با تور گرجستان ارزان از زیباترین کشور اروپا دیدن کنید و شهر زیبای تفلیس را ببینید.

تفلیس سنترال که در نزدیکی ایستگاه مرکزی راه آهن و در انتهای خیابان اصلی خرده فروشی قرار گرفته به سبب موقعیت خوب ، دسترسی آسان ، ارائه اجناس متنوع و قیمت مناسب توانسته در میان محبوب ترین مراکز خرید تفلیس جای گیرد . این مرکز خرید به عنوان اولین مرکز خرید مطابق با استاندارهای بین المللی در سرزمین گرجی ها ، اقلام و خدماتی با کیفیت ارائه می دهد . گردشگران تور تفلیس با هر سلیقه ای که باشند در تفلیس سنترال گرجستان می توانند اقلام مورد احتیاج خود را یافته و با قمیتی مناسب خریداری نمایند . در واقع این مجتمع تجاری جوابگوی احتیاج تمامی سلیقه ها و تمامی رده های سنی برای خرید ارزان در تفلیس می باشد .

گردشگران تور تفلیس در تفلیس سنترال هر آنچه که احتیاج داشته باشند می یابند . در این مجموعه انواع پوشاک زنانه ، مردانه و بچه گانه ، کیف و کفش ، لوازم منزل ، لوازم ورزشی ، جواهرات ، لوازم آرایشی بهداشتی ، وسایل الکتریکی و دیجیتال و … متعلق به برندها و مارک های بین المللی و گرجی عرضه می شود . همچنین در فروشگاه مرکزی تفلیس چندین رستوران و کافه وجود دارد که بازدیدنمایندگان در صورت خستگی و گرسنگی می توانند به آن ها مراجعه نمایند . در این مرکز خرید تفلیس علاوه بر فروشگاه های مختلف برای فروش اقلام مختلف هتل ، پارکینگ ، بانک و آژانس مسافرتی نیز موجود است .

اطلاعاتی درباره مرکز خرید تفلیس سنترال گرجستان

  • آدرس مرکز خرید تفلیس سنترال : Tbilisi Central, Station Square, Tbilisi, Georgia
  • تلفن مرکز خرید سنترال تفلیس : 322350310 - 995+
  • وب سایت فروشگاه مرکزی شهر تفلیس : https://tbilisicentral.ge/
  • ساعت کاری تبیلیسی سنترال گرجستان : در هفت روز هفته از ساعت 10 صبح تا 10 شب
  • نحوه دسترسی به مرکز خرید Tbilisi Central گرجستان : دسترسی به تفلیس سنترال به عنوان یکی از بهترین و ارزانترین مراکز خرید گرجستان به سبب موقعیت مرکزی اش راحت و آسان است . کسانی که برای رسیدن به تفلیس سنترال از مترو استفاده می نمایند باید در ایستگاه Station Square از قطار پیاده شوند و کسانی که برای رفتن به این مکان قصد دارند از اتوبوس استفاده نمایند باید سوار خط 49 شوند .
منبع: لذت سفر
انتشار: 4 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 21 مهر 1399 گردآورنده: fun30t1.ir شناسه مطلب: 813

به "معرفی مرکز خرید تفلیس سنترال گرجستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی مرکز خرید تفلیس سنترال گرجستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید