معرفی تعدادی از وحشتناک ترین تورهای گردشگری جهان

به گزارش شهر سرگرمی، موجودات ماوراء طبیعی همواره مورد علاقه بشر بوده و بشر تمایل داشت که ارواح را ببیند. همین امر موجب شده تا در بعضی نقاط جهان، تورهایی برای دیدن و برخورد با ارواح برگزار شوند. وحشتناک ترین تورهای گردشگری جهان معمولا افراد را به داخل ساختمان و بناهای متروکه ای که داستان و افسانه های ترسناکی درباره آنها در بین مردم رواج دارند، می برند. ولی، حقیقتا در ترسناک ترین تورهای گردشگری جهان ارواح به چشم دیده می شوند؟ با این مطلب همراه باشید تا شما را هرچه بیشتر با شماری از تورهای گردشگری ترسناک جهان آشنا کنیم.

معرفی تعدادی از وحشتناک ترین تورهای گردشگری جهان

فهرست مطالب

هتل کیو استیشن سیدنیپناهگاه هسته ای هک گرینخانه وحشت بلوم هاوسهتل استنلی خانه مرموز وینچستر

هتل کیو استیشن سیدنی

کیو استیشن، نام یک هتلی در سیدنی بوده که بخشی از آن در گذشته یک ایستگاه قرنطینه بوده است. مهاجرانی که بین سالهای 1830 الی 1884 به سیدنی می آمدند و مظنون به داشتن بیماری های مسری و واگیردار بودند، در این مرکز به مدت 40 روز قرنطینه می شدند تا از سلامتی یا بیماری آنها مطمئن شوند. بسیاری از مهاجران طی این دوره قرنطینه جان خود را از دست می دادند و گزارشها حکایت از این داشتند که برخی از افراد قرنطینه شده هرگز از این ساختمان بیرون نیامدند!

بیشتر بخوانیدمعرفی و بازدید از جاذبه های گردشگری سیدنی

همین امر سبب شد تا این مرکز به یکی از متروکه ترین و ترسناک ترین نقاط تبدیل شود. در نتیجه، هتل کیو استیشن هم فرصت را غنیمت شمرده و برای میهمانانش تورهایی را به درون این مرکز قرنطینه ارائه می دهد. یکی از ترسناک ترین تورهای گردشگری جهان، تور خوابیدن در بین ارواح است. این تور به این صورت بوده که نیمه شب به درون این عمات متروکه می فرایند. اشخاصی که برای اینگونه تورها ثبت نام نموده اند، باید کیسه خواب با خودشان برده و در اتاقهایی که در گذشته پزشکان و پرستاران در آنها اقامت داشتند، یک شب را بگذرانند.

پناهگاه هسته ای هک گرین

این مکان جایی برای ترسوها نیست. پناهگاه هک گرین از مخفی ترین و رازآلودترین ساختمانهای دفاعی انگلیس بوده و برای مدت طویلی یعنی 500 سال، مسئولیت دفاع در برابر جنگ و مبارزه های گوناگون را بعهده داشته است. درست زمانیکه هوا کاملا تاریک می شود، تورهایی برای جستجو در این پناهگاه و اتاقکهای ترسناک و عجیبش برگزار می شوند. علاقمندان به شکار ارواح می توانند با خود وسایلی از جمله ضبط صدا یا دوربین ببرند تا در صورت وجود صداهای مرموز و مشکوک یا صحنه های غیرطبیعی در این مورد از تورهای گردشگری ترسناک جهان، آنها را ضبط نمایند.

خانه وحشت بلوم هاوس

در لس آنجلس، یک سالن تئاتر متروکه وجود دارد که مدتهای مدیدی به روی عموم مردم بسته شد. ولی، در ماه اکتبر با یک سفر ترسناک و هیجان انگیز برای علاقمندان به اینگونه سفرهای ماجراجویانه گشوده می شود. داستان این سالن تئاتر متروکه در نوع خود جالب و شنیدنی بوده و به سال 1930 باز می شود؛ هنگامیکه همسر مالک این سالن علاقمند بود تا دستیار یک جادوگر شود. بنابراین، او به درون یک جعبه جادویی رفت تا ماجرا بیافریند، ولی هرگز از آن خارج نشد.

برخی ها معتقدند روح او کماکان در این عمارت پرسه می زند. این سالن متروکه بعد از گذشت سالها، به یاری شرکت تولیدنماینده فیلم بلوم هاوس پروداکشنز بازگشایی شده و تا اوایل ماه نوامبر وحشتناک ترین تورهای گردشگری جهان را برای گردش علاقمندان برگزار می نماید.

هتل استنلی

این هتل مکانی است الهام بخش استفان کینگ برای نوشتن فیلم معروف The Shining. هتل استنلی در سال 1909 ساخته و افتتاح شد. این هتل تاریخی توسط معماری به نام F.O.Stanley طراحی و بنا شده، اما بدلیل داستان و روایاتی که درباره بازدیدنمایندگان و علاقمندان به علوم ماوراء طبیعی و ارواح گفته شده اند، بسیار معروفیت دارد. حتی، برخی ها گفته اند که همسر استنلی کماکان در حال نواختن پیانوی قدیمی داخل این هتل بوده و بچه ها او هم نیمه شب آغاز به خندیدن می نمایند.

استفان کینگ برای نوشتن فیلمنامه معروف The Shining در اتاق شماره 217 این هتل اقامت می کرد. پس از اکران این فیلم و محبوب شدنش، هتل استنلی هم بار دیگر معروف و محبوب شد. هتل استنلی در حال حاضر یک هتل متروکه بوده ولی تورهایی را برگزار می نماید که علاقمندان به ارواح بدانها مشتاقند.

خانه مرموز وینچستر

افسانه و داستانها در باره این خانه اینطور بیان می نمایند که در حقیقت، اصلا به قصد اقامت ارواح ساخته شده است. فردی با نام سارا وینچستر در این ساختمان اقامت داشته و گفته ها حاکی از آن بوده او می توانست با ارواح مراوده داشته باشد، چرا که در هنگام شب، با دختر و همسرش که هر دو مرده بودند، حرف می زد. این خانه یک دهلیز مخفی پیچ در پیچ، پنجره ای رو به داخل اتاقها و پلکانی داشته که به هیچ جا ختم نمی شود!

بیشتر بخوانیدخانه مرموز وینچستر، یادگاری نفرین شده از خانواده ای ثروتمندمنبع: همگردی
انتشار: 2 بهمن 1399 بروزرسانی: 2 بهمن 1399 گردآورنده: fun30t1.ir شناسه مطلب: 1339

به "معرفی تعدادی از وحشتناک ترین تورهای گردشگری جهان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی تعدادی از وحشتناک ترین تورهای گردشگری جهان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید