متوسط تماشاگر در لیگ امارات: 1300 نفر!

به گزارش شهر سرگرمی، متوسط تعداد تماشاگران در هر بازی لیگ امارات حدود 1300 نفر است که نشان می دهد یکی از پرهزینه ترین لیگ های فوتبال آسیا همچنان با بحران جذب تماشاگر روبرو است.

متوسط تماشاگر در لیگ امارات: 1300 نفر!

به گزارش خبرنگاران ،بحران استقبال نکردن تماشاگران در فوتبال کشورهای حوزه خلیج فارس موضوع تازه ای نیست اما کشور امارات که میزبان مسابقات جام ملت های 2019 آسیاست، با نگرانی های بزرگی در این بخش روبرو است.

هفته پنجم مسابقات لیگ فوتبال امارات با ثبت یکی از عجیب ترین و ضعیف ترین رکوردها از نظر تعداد تماشاگران به سرانجام رسید.بر این اساس در مجموع 7 مسابقه بازی های این هفته 10 هزار تماشاگر در استادیوم ها حضور داشته اند و آمار بلیت فروشی در حساس ترین و پرتماشاگرترین مسابقه با رکورد 1975 نفر در بازی الامارات و الوحده ثبت گردیده که آماری بسیار ناامید کننده به نظر می رسد.همچنین در مسابقه تیم های الظفره و الوصل تنها 196 بلیت به فروش رسیده است.

متوسط تعداد تماشاگران در هر بازی لیگ امارات حدود 1300 نفر است که نشان می دهد یکی از پرهزینه ترین لیگ های فوتبال آسیا همچنان با بحران جذب تماشاگر روبرو است.

امارات برای میزبانی از جام ملت های آسیا در سال 2019 آماده می گردد اما به نظر می رسد سکوهای استادیوم ها در این رقابت ها باید توسط طرفداران تیم های میهمان پر گردد و نمی توان استقبال چندانی از مردم کشور میزبان برای استقبال از این رقابت ها داشت.

3-185

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 21 بهمن 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: fun30t1.ir شناسه مطلب: 6

به "متوسط تماشاگر در لیگ امارات: 1300 نفر!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "متوسط تماشاگر در لیگ امارات: 1300 نفر!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید