لشکرکشی ستارگان کشتی روسیه به تورنمنت صربستان

به گزارش شهر سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، رقابت های بین المللی کشتی جام ایوانوویچ در حالی روز شنبه 13 شهریورماه در کشور صربستان برگزار می گردد که روس ها قصد دارند با 22 کشتی گیر در این مسابقات به میدان بروند.

لشکرکشی ستارگان کشتی روسیه به تورنمنت صربستان

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی روسیه گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

رومن ولاسوف قهرمان دنیا و المپیک، داویت چاکوتادزه دارنده مدال طلای المپیک، استپان ماریانیان دارنده مدال های طلا، نقره و برنز دنیا و ابوزید مانستیگوف دارنده مدال طلای دنیا از جمله کشتی گیران مطرحی هستند در این رقابت ها حضور خواهند یافت.

کوگیاشویلی سرمربی تیم کشتی فرنگی روسیه در خصوص ترکیب این تیم در رقابت های دنیای نروژ گفت: کشتی گیرانی که در المپیک حضور داشته اند در مسابقات صربستان حضور نخواهند یافت، اما این بدان معنا نیست که این کشتی گیران در نروژ به میدان نخواهند رفت. موسی اولویف تمایل خود را برای حضور در نروژ اعلام نموده و سایر المپیکی ها هم هم اکنون در اردو هستند

این مربی تاکید نمود: در صربستان قصد داریم در بعضی از اوزان تا 4 کشتی گیر را محک بزنیم و پس از آن در خصوص نتایج به دست آمده و عملکرد کشتی گیران در صربستان تصمیم گیری می کنیم تا ببینیم نفرات شرکت کننده در توکیو واجد شرایط حضور در رقابت های دنیای خواهند بود یا خیر.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 8 شهریور 1400 بروزرسانی: 8 شهریور 1400 گردآورنده: fun30t1.ir شناسه مطلب: 1728

به "لشکرکشی ستارگان کشتی روسیه به تورنمنت صربستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لشکرکشی ستارگان کشتی روسیه به تورنمنت صربستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید