لزوم هم افزایی تمام دستگاه ها برای مقابله با متصرفان اراضی ملی

به گزارش شهر سرگرمی، خبرنگاران/مرکزی رئیس کل دادگستری استان مرکزی گفت: به منظور مقابله با متصرفان اراضی ملی و ساخت و سازهای غیرمجاز تمامی دستگاه ها باید هم افزایی داشته باشند تا خروجی کار، حفظ حقوق بیت المال و اراضی طبیعی و ملی باشد.

لزوم هم افزایی تمام دستگاه ها برای مقابله با متصرفان اراضی ملی

با ما همراه باشید و درباره وبلاگ هیچکس بیشتر بدانید.

سیدعبدالمهدی موسوی روز چهارشنبه یکم بهمن در شورای سیاستگذاری حفظ حقوق بیت المال در اراضی ملی و منابع طبیعی استان مرکزی اظهار کرد: با افرادی که در زمینه زمین خواری، کوه خواری، طبیعت خواری یا و ... نقش داشته باشند باید برخورد جدی صورت بگیرد، دستگاه قضایی به دنبال تشکیل پرونده نیست، اما نمی توان قانون را تعطیل کرد.

رئیس کل دادگستری استان مرکزی توضیح داد: مدیران و مسئولان باید در تمام امور اختلافات را کنار گذاشته و جهت گره گشایی از کار مردم کوشش نمایند تا مردم آنها را خدمتگزار بدانند.

موسوی بیان نمود: تبلیغات سوء علیه نظام جمهوری اسلامی و مسئولان و مردم از سوی دشمنان در جامعه کم نیست و در این برهه از زمان و با توجه به اینکه سال آینده اتفاقات بزرگی پیش روست باید روحیه و امید به جامعه تزریق گردد تا اعتماد مردم به نظام نیز افزایش یابد.

وی ادامه داد: رسیدگی به موضوع ساخت و سازهای خانه میران اراک نیازمند یک نشست تخصصی است و باید مبنای آنالیز گزارش این ساخت و سازها سازمان بازرسی باشد. مسئولین و افرادی که در این خصوص کوتاهی نموده اند و مقصر هستند باید در این جلسات جوابگو باشند. قلع و قمع کردن کار راحتی نیست اما به هرحال در این خصوص باید قانون اجرا گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 1 اسفند 1399 بروزرسانی: 1 اسفند 1399 گردآورنده: fun30t1.ir شناسه مطلب: 1395

به "لزوم هم افزایی تمام دستگاه ها برای مقابله با متصرفان اراضی ملی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لزوم هم افزایی تمام دستگاه ها برای مقابله با متصرفان اراضی ملی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید