فعالیت تیم ملی پارا درساژ برای حضور در پارالمپیک 2020، اعلام آمادگی هند و عراق برای شرکت در پاراتیراندازی با کمان قهرمانی آسیا

به گزارش شهر سرگرمی، تیم ملی پارا درساژ ایران فعالیت خود را برای شرکت در پارالمپیک 2020 توکیو شروع نموده و قرار است سه سوارکار به این رقابت ها اعزام شوند.

فعالیت تیم ملی پارا درساژ برای حضور در پارالمپیک 2020، اعلام آمادگی هند و عراق برای شرکت در پاراتیراندازی با کمان قهرمانی آسیا

با تور ترکیبی مالزی تایلند از توسعه یافته ترین کشور شرق آسیا دیدن کنید. با ما به کوالالامپور ، پنانگ و لنکاوی سفر کنید و از سفری دل انگیز لذت ببرید.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت کمیته ملی پارالمپیک، رئیس کمیته پارا سوارکاری گفت: تیم ملی پارا سوارکاری مدت ها فعالیت نموده و نظر فدراسیون جانبازان و معلولان این بود کسانی که شانس بالایی برای مدال آوری دارند، در قالب تیم پارا درساژ قرار بگیرند تا انگیزه لازم را برای ادامه کار داشته باشند.

غزاله منتظم به ترکیب تیم ملی اشاره نمود و اضافه کرد: تیم ملی با حضور 30 نفر و در دو بخش مردان و زنان فعالیت می نماید و با پاتریشیا ندو، مربی فرانسوی تیم ملی، درباره معرفی ترکیب تیم ملی رایزنی می کنیم تا در نهایت سه نفر برای حضور در این رقابت ها انتخاب شوند. دو مرحله اردوی آمادگی تیم ملی را پشت سرگذاشته ایم و مرحله سوم نیز آذرماه و همزمان با ورود وی به ایران برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: تیم ملی برای حضور در بازی های پارالمپیک 2020 توکیو باید ابتدا در مسابقات پارا درساژ 2018 دوحه قطر شرکت کند و بعد از آن با کسب امتیازات لازم جواز حضور در بازی های پارالمپیک 2020 توکیو را کسب کند.

منتظم در مورد چگونگی دریافت جواز حضور در بازی های پارالمپیک گفت: برای شرکت در این مسابقات باید از رقابت های ملی شروع کنیم که یکی از این مسابقات برگزار شده و مسابقه دیگر شهریورماه انجام خواهد شد. سپس تیم باید در مسابقات منطقه ای آسیا شرکت کند.

وی درباره راه اندازی کمیته پارا سوارکاری گفت که این کمیته از اواخر سال 1392 فعالیت خود را شروع نموده است.

رئیس کمیته پارا سوارکاری در سرانجام گفت: هدف ما حضور در بازی های پارالمپیک 2020 توکیو است ولی پیش از آن باید در مسابقات 2018 دوحه شرکت کنیم که هنوز چالش هایی درخصوص اعزام اسب ها وجود دارد و نمی دانیم مشکل قرنطینه اسب ها رفع می گردد یا نه.

خبر دیگر اینکه مسابقات قهرمانی پارا تیراندازی با کمان قهرمانی آسیا و مرحله چهارم کاپ آسیایی تیراندازی با کمان در حالی از 28 آبان ماه به میزبانی اصفهان شروع می گردد که دو تیم عراق و هند برای حضور در این پیکارها اعلام آمادگی نموده اند.

دبیر فدراسیون تیراندازی با کمان با اعلام این خبر به سایت کمیته ملی پارالمپیک گفت: برگزاری همزمان مسابقات قهرمانی آسیایی پارا تیراندازی با کمان و مرحله چهارم کاپ آسیایی با موافقت فدراسیون جهانی و به میزبانی اصفهان انجام می گردد.

رضا کیارستمی اضافه کرد: برگزاری این مسابقات تجربه خوبی است که از 28 آبان ماه شروع خواهد شد. برای تمام کشورها نیز دعوتنامه ارسال نموده ایم که تا به امروز هند و عراق برای شرکت در این رقابت ها اعلام آمادگی نموده اند.

وی گفت: خبر برگزاری این مسابقات بر روی سایت فدراسیون جهانی قرار گرفته است اما ما هم دعوتنامه ارسال نموده ایم چون مسابقات قهرمانی آسیا برای پارا تیراندازی با کمان اهمیت دارد.

کیارستمی در سرانجام گفت: تیم های شرکت کننده تا بیستم مهرماه برای ثبت نام در این مسابقات فرصت دارند.

دبیر فدراسیون تیراندازی با کمان یادآور شد: این رقابت ها با همکاری و هماهنگی فدراسیون تیراندازی با کمان و فدراسیون جانبازان و معلولان آبان ماه و به میزبانی اصفهان برگزار خواهد شد.

منبع: تسنیم
انتشار: 1 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: fun30t1.ir شناسه مطلب: 636

به "فعالیت تیم ملی پارا درساژ برای حضور در پارالمپیک 2020، اعلام آمادگی هند و عراق برای شرکت در پاراتیراندازی با کمان قهرمانی آسیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فعالیت تیم ملی پارا درساژ برای حضور در پارالمپیک 2020، اعلام آمادگی هند و عراق برای شرکت در پاراتیراندازی با کمان قهرمانی آسیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید