فاز اول مسکن مهر باغملک افتتاح شد

به گزارش شهر سرگرمی، فاز نخست مسکن مهر باغملک با تکمیل 36 واحد مسکونی و با حضور جمعی از مسئولان این شهرستان افتتاح شد.

فاز اول مسکن مهر باغملک افتتاح شد

جهت دریافت خدمات طراحی لنداسکیپ ویلا با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایرنا، فرماندار باغملک شامگاه در آیین افتتاح فاز اول مسکن مهر باغملک از توابع استان خوزستان گفت: با زحمات مجموعه ادارات متولی، تعاونی ها و مالکان و تلاشهای نماینده مردم ایذه و باغملک در مجلس شورای اسلامی فاز اول این پروژه همزمان با هفته دولت افتتاح شد و تعدادی از مالکین در این منازل ساکن شدند.

محمد نجاتی پور اضافه کرد: اخیرا و تنها برای اجرای عملیات آسفالت و اجرای جوی و جدول و پیاده رو سازی مسکن مهر بالغ بر 20 میلیارد ریال از سوی دولت هزینه شده است، علاوه بر این شبکه آب، برق و گاز با اعتبار قابل ملاحظه ای تکمیل شده و در حال واگذاری به مشترکین است.

فرماندار باغملک ادامه داد: در فاز اول مسکن مهر باغملک 36 واحد به بهره برداری رسید و تا انتها شهریور بیش از 100 واحد دیگر به مرحله افتتاح خواهند رسید.

وی با بیان اینکه ادامه این فرایند و تکمیل فازهای بعدی مشروط به مشارکت جدی تر اعضا و فعالیت تعاونی های مربوطه است توضیح داد: فرمانداری و ادارات ذی ربط نیز با حساسیت ویژه مسائل مسکن مهر را آنالیز و مدیریت خواهند کرد تا عملیات اجرایی بخش های به جامانده و فرایند واگذاری امتیازات تکمیل گردد.

تعداد کل واحدهای مسکن مهر باغملک 312 واحد است.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 13 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: fun30t1.ir شناسه مطلب: 1058

به "فاز اول مسکن مهر باغملک افتتاح شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فاز اول مسکن مهر باغملک افتتاح شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید