صعود حسین وفایی به مرحله دوم رقابتهای اسنوکر آزاد اسکاتلند 2020

به گزارش شهر سرگرمی، حسین وفایی پیروز شد حریفش را در رقابت های اسنوکر آزاد اسکاتلند 2020 شکست دهد و به مرحله دوم این مسابقات صعود کند.

صعود حسین وفایی به مرحله دوم رقابتهای اسنوکر آزاد اسکاتلند 2020

به گزارش خبرنگاران، حسین وفایی ملی پوش اسنوکر ایران که در رده 36 بهترین اسنوکربازان دنیا قرار گرفته است، در مسابقات آزاد اسکاتلند 2020 مقابل میتچل من انگلیسی قرار گرفت. وفایی پیروز شد در دور اول این رقابت ها حریفش را با نتیجه 4 بر 2 شکست دهد و به مرحله بعدی این رقابت ها صعود کند. این پیروزی در حالی به دست آمد که حریف وفایی در این دور، در رده 73 بهترین های دنیا قرار داشت.

وفایی در فریم اول این رقابت ها با نتیجه 92 بر 17 بر حریف پیروز شد. نماینده ایران در فریم دوم این رقابت ها با نتیجه 65 بر 30 شکست خورد و در فریم های سوم و چهارم توانست نتیجه را برگرداند. حریف وفایی در فریم پنج این رقابت ها خوب کار کرد و پیروز شد. ملی پوش ایران که نیاز به برد یک فریم داشت، توانست در فریم شش با نتیجه 69 بر 30 پیروز شود تا بتواند در کل این حریف را با نتیجه چهار بر دو حذف کند.

همچنین سهیل واحدی دیگر نماینده ایران در اولین رقابت خود در این مسابقات به مصاف جان هیگینز اسنوکرباز حرفه ای اهل اسکاتلند و قهرمان دنیا رفت و با نتیجه نزدیک 4 بر 3 شکست خورد و از گردونه رقابت ها کنار رفت.

وفایی در مرحله بعدی این رقابت ها باید با برنده بازی کورت مفلین و جیمی اونیل بازی کند.

مسابقات اسنوکر آزاد اسکاتلند 2020 برای اولین بار در سال 1961 برگزار شده و استیو دیویس اولین عنوان قهرمانی مسابقات آزاد اسکاتلند را به نام خود ثبت کرده است.

این رقابت ها در مارشال آرنا در میلتون کینز برگزار می شود و توسط یورو اسپورت پوشش زنده خواهد شد. برنده این رقابت ها می تواند 70 هزار پوند برنده شود.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 29 دی 1399 بروزرسانی: 29 دی 1399 گردآورنده: fun30t1.ir شناسه مطلب: 1331

به "صعود حسین وفایی به مرحله دوم رقابتهای اسنوکر آزاد اسکاتلند 2020" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صعود حسین وفایی به مرحله دوم رقابتهای اسنوکر آزاد اسکاتلند 2020"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید