ستاری: اماکن متروکه برای راه اندازی کارخانه های نوآوری شناسایی شد

به گزارش شهر سرگرمی، معاون علمی و فناوری رئیس جمهور گفت: اماکن متروکه در تهران و چند شهر دیگر برای راه اندازی کارخانه های نوآوری شناسایی شده است.

ستاری: اماکن متروکه برای راه اندازی کارخانه های نوآوری شناسایی شد

سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس جمهور در گفت وگو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران با اشاره به اهمیت کارخانه های نوآوری برای توسعه زیست بوم کارآفرینی مدنظر معاونت علمی گفت: اماکن متروکه شهری را شناسایی نموده و در آنجا کارخانه هایی را راه اندازی می کنیم تا جوانان فعال کشور به عنوان نیروهای انسانی مفید در این کارخانه ها فعال شده و به نوآوری و کارآفرینی بپردازند.

ستاری با اشاره به پیشرفت های علمی کشور در زمینه های مختلف بخصوص در بخش پزشکی و دارویی و فناوری های نوین ادامه داد: به همین دلیل کارخانه نوآوری آزادی را راه اندازی کردیم و قرار است متروکه های دیگری را نیز در به کارخانه نوآوری تبدیل کنیم.

شناسایی چند نقطه مناسب در تهران و شهرهای دیگر برای راه اندازی کارخانه نوآوری

معاون علمی و فناوری رئیس جمهور اضافه نمود: در این راستا نقاط مناسب در تهران شناسایی شده و کار راه اندازی کارخانه ها انجام می گردد.

وی گفت: همچنین قرار است در شهرهای دیگر هم این طرح اجرا شده و کارخانه های نوآوری راه اندازی و در اختیار محققان قرار گیرد.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 10 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: fun30t1.ir شناسه مطلب: 505

به "ستاری: اماکن متروکه برای راه اندازی کارخانه های نوآوری شناسایی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ستاری: اماکن متروکه برای راه اندازی کارخانه های نوآوری شناسایی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید