سامسونگ گلکسی XCover Pro با گواهی IP69 معرفی گشت!

به گزارش شهر سرگرمی، شرکت سامسونگ به تازگی یک گوشی بسیار مقاوم یا حتی می توانیم بگوییم یک تانک در دنیای گوشی ها معرفی کرده که سامسونگ گلکسی XCover Pro نام دارد. این گوشی در سکوت خبری و در کنار دو گوشی میان رده گلکسی A71 و A51 معرفی شد.

سامسونگ گلکسی XCover Pro با گواهی IP69 معرفی گشت!

سامسونگ گلکسی XCover Pro نه تنها ضد آب است، بلکه در برابر افتادن از ارتفاع 1.5 متر و کمتر، قرار نیست آسیبی ببیند. این گوشی در حقیقت دارای گواهی IP69 است که گوشی های کمی تا به حال توانسته اند این گواهی را دریافت کنند. گواهی نظامی MIL-STD-810G نیز توسط گلکسی XCover Pro دریافت شده که این یعنی این محصول توانسته 29 آزمون سخت را پشت سر بگذارد و آسیبی نبیند.

دو دکمه قابل برنامه ریزی روی بدنه این گوشی قرار گرفته اند که می توان از آن ها برای کارهای مختلفی مثل روشن کردن فلش LED استفاده کرد. همچنین نمایشگر این گوشی می تواند حتی با دستکش هم کار کند و اگر سطح رویی آن خیس باشد نیز همچنان حساس به لمس خواهند بود.

این گوشی مشخصا برای کسب وکارهایی ساخته شده که از موبایل استفاده زیادی دارند و یا از موبایل پوزها (mPOS) استفاده می کنند، ساخته شده است. این گوشی می تواند تمام کارهای یک موبایل پوز از اسکن بارکد ها گرفته تا مدیریت پرداخت و موارد این چنینی را انجام دهد و همزمان امنیت تمام اطلاعات روی گوشی هم توسط ویژگی KNOX تامین خواهد شد.

گوشی گلکسی XCover Pro از پردازنده Exynos 9611 نیرو می گیرد و در کنار آن، دارای چهار گیگابایت حافظه رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی خواهد بود. همچنین با استفاده از کارت حافظه microSD می توان تا 512 گیگابایت دیگر به حافظه داخلی این گوشی اضافه کرد. این محصول با اندروید پای عرضه خواهد شد و هنوز مشخص نیست آیا اندروید 10 را دریافت می کند یا خیر.

نمایشگر گلکسی XCover Pro اندازه 6.3 اینچی دارد و از نوع LCD است. رزولوشن آن هم معادل FHD+ است و یک حفره در بالا سمت چپ آن قرار گرفته که جایگاه دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی این محصول است. در بخش پشتی نیز شاهد دو دوربین هستیم که دوربین اول سنسوری 25 مگاپیکسلی دارد و دوربین دوم که از نوع اولترا واید است، عکس های فوق عریض را با رزولوشن 8 مگاپیکسل ثبت می کند.

از آن جایی که امکان قرارگیری سنسور اثر انگشت در زیر نمایشگرهای LCD وجود ندارد، سامسونگ ترجیح سنسور اثر انگشت را با دکمه پاور ترکیب کند و در لبه سمت راست گلکسی XCover Pro قرار دهد.

باتری سامسونگ گلکسی XCover Pro ظرفیت 4050 میلی آمپری دارد و توسط پورت USB-C این گوشی شارژ می شود. سرعت شارژ دستگاه هم با شارژر 15 واتی که در بسته بندی این گوشی قرار خواهد گرفت بالا است. این گوشی تقریبا 10 میلی متر ضخامت دارد و وزن آن هم 217 گرم است.

گوشی سامسونگ گلکسی XCover Pro قرار است تاریخ 11 بهمن ماه و با قیمت تقریبی 500 یورو عرضه شود. اولین کشوری که میزبان این محصول خواهد بود نیز کشور فنلاند است. شما درباره این گوشی و به طور کل گوشی های این چنینی چه فکر می کنید؟

منبع: GSMArena

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 9 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: fun30t1.ir شناسه مطلب: 657

به "سامسونگ گلکسی XCover Pro با گواهی IP69 معرفی گشت!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سامسونگ گلکسی XCover Pro با گواهی IP69 معرفی گشت!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید